Het is niet zo dat die buitenhuis helemaal in de stress schiet of alle kanten op rent hoor haha nee als dat zo was dan ging ik niet meer ergens met hem naar toe.
Nee je kan verder helemaal niet zien dat die bang is hij kijk gewoon wat rond probeer bij alle mensen in hun gezicht te snuffelen, hij kijk of er wat te eten op de grond lig of dat die een hapje uit een stoel of tafel kan eten....Hij vind het zo te zien wel mooi al die aandacht.
Het einige is dat die de laatste keer alleen niet wilde liggen en ik denk dat het kwam omdat die misschien zat te wachten op harde muziek maar zou ook best kunnen dat het kwam omdat er een houten vloer lag en hij ligt het liefst aleen in het zand of dat die gewoon die dag geen zin had om te liggen.
Het is geen hond die altijd maar luisterd hij heeft soms echt van die dagen dan wil die niks en dat mag ook best als hij niks wil hoeft die ook niks te doen. (en het is ook niet zo dat die elke dag moet trainen. Af en toe als mensen vragen of ik iets wil laten zien doe ik het of vlak voor een show kijk ik even of ik zijn aandacht heb verder niks. Thuis oefenen we bijna nooit.)
Een hond heeft echt een baas waar die naar moet luisteren ook als die in een roedel zou leven, Bij schapen is dit niet zo die hebben geen baas die vluchten alleen samen en dat merk je ook aan ze. Als Lambo geen zin heeft heeft die geen zin en dan hoef die van mij ook niks te doen. En al moest die wel wat van mij doen schiet ik er toch niks mee op want hij laat zich niet dwingen
. En als die bij Jensen geen zin heeft is het pecht gehad. Maar ik weet wel bijna zeker dat die het wel weer leuk gaan vinden met al die nieuwe mensen die hij in het gezicht kan snuffelen.