Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterkte!
Wat een mooie hondjes waren het.
Birdie60 schreef:Jeetje sterkte![]()
Ik heb net een jong eendje gevonden, zat in de tuin.
Zit op dierenambulance te wachen.
we gaan dus een datum prikken om hem vrij te laten, even kijken met het werk wanneer dat zal zijn
Bootsiebob schreef:Jaaaa de negen weken grens bereikt! Wat goed dat hij vliegt. Binnenkort de vrijheid tegemoet.
ga het zeker filmen. En als ik Scampi te pakken krijg om in het mandje te proppen, ook nog wat foto's van zijn verenkleed nu. Hij ziet er echt volwassen uit!
ik zat te denken aan een schepnet voor de vijver, denk dat dat nog de minste stress geeft..
Zoveel weken voor gezorgd, gebroken vleugel opgeknapt, longontsteking genezen het beste voer aangeboden op een presenteerblaadje en wat niet al, en de ondankbare beesten weten niet hoe gauw ze weg moeten komen.
MirandaMalik schreef:Verdovingspijltje?
Kleine vliegende vogeltjes vang ik meestal door een doek erover te gooien maar ik denk dat dat niet werkt met zo'n grote?
Super dat hij al goed kan vliegen nu, idd goed aangepakt zo, een echte professional in babyvogels groot brengen!
nu Scampi zo goed kan vliegen is hij nog afwijzender, niet alleen van me wegrennen, maar nu ook paniekerig wegvliegen. En bedankt he
De bezem is vnl omdat ze zo laag zijn en anders onder je armen door duiken.
)