Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Creatief zo!
Gaan ze het trappetje van het hok ondertussen wel al zelf op? Of alleen af? Anders zou je eventueel kunnen proberen er wat kippengaas rond te doen, dan hebben ze extra grip en zijn ze vaak wat zekerder van zichzelf
Maar kan me voorstellen dat ze deze plek ook gewoon erg leuk vinden
Pluizebolpum schreef:Mijn moeder had ooit eens eendjes meegekregen van haar werk en die moesten op een gegeven moment ook buiten gaan leven. Dat was best wel hartbrekend, die tikjes tegen de deur, waarom ze ineens niet meer binnen mochten (ze hadden een heel mooi hok en afgeschermde tuin en het was zomer ook, dus niets te klagen, maar och arme, wat klonken ze sneu).
Hihi, die stokkippies doen me denken aan vrije kip en haar gang op stal. Die hingen 's nachts in de boom tegenover de nachtlamp. Mooi niet dat je die aan kon doen zonder een scheld kanonnade naar je hoofd te krijgen. Briljant alarmsysteem, vast, maar in de winter met afvoeren was 't hels.
Pandora2 schreef:Mijn 3 dametjes zijn alle 3 broeds en wat is het hier stil om het huis en in de tuin
Sokje_6 schreef:Hahaha mooi om te zien! Ben je niet bang dat er een keer een flinke roofvogel er eentje meeneemt? Of een vos ofzo?
black_kelpie schreef:Pandora2 schreef:Mijn 3 dametjes zijn alle 3 broeds en wat is het hier stil om het huis en in de tuin
Ik heb ook daarom voor Faverolles gekozen, die schijnen niet zo snel broeds te worden. Lijkt me ook maar saai als ze de hele dag binnen zitten![]()
Suzzy_3 schreef:Jammer dat je een beetje uit de richting woont . Anders direct. Ik mag volgende week bellen voor mijn grote kuikens. Ben benieuwd.
Pandora2 schreef:Heerlijke kat !![]()
Die naam ook....![]()
black_kelpie schreef:Suzzy_3 schreef:Jammer dat je een beetje uit de richting woont . Anders direct. Ik mag volgende week bellen voor mijn grote kuikens. Ben benieuwd.
Leuk!! Welk ras ga je voor?
Suzzy_3 schreef:Zelfde als u. Zijn besteld. Paar kipjes en een haan. Heb nu al 3 kippen zitten, maar is een beetje weinig nu ze in de grote geitenwei lopen.