Wat gaat het toch snel, ze hebben al veel meer kleur/aftekeningen zichtbaar. Is dat de huid die donkerder is geworden of zijn dat gekleurde haartjes die groeien?
Zo leuk! Het kriebelt wel om na jaren weer een hamster te nemen Maar heb al 2 konijnen en niet heel veel extra geld
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-22 19:21
De kleintjes zijn alweer een week en doen het heel goed Ik heb even heel snel gekeken en de creme zijn een man en vrouwtje, de gouden twee mannetjes en uiteraard zijn de 3 driekleuren vrouwtjes
Uiteraard? Is dat net als bij katten geslachtsgebonden?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-22 11:42
Ja net als lapjes katten en schildpad katten is het inderdaad geslachts gebonden
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-22 22:49
Wat een onwijs leuk nest is dit zeg. Ik ben dol op driekleurtjes en witbandjes. Het creme/gele vrouwtje blijkt witband te zijn, dit viel sinds vandaag pas goed op Ze groeien als kool en knabbelen al lekker op kleine zaadjes
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-05-22 23:26
Zo schattig weer ik moet steeds tegen mijzelf zeggen: ik heb al genoeg huisdieren! Ik heb al genoeg huisdieren!
Gave tekening op het kopje van mannetje 2
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-22 14:48
Haha! Nou ze zijn ook al allemaal gereserveerd tot op heden Man 2 en 3 zijn beiden goud. En 1 van de dames blijkt trouwens dominant spot te zijn en geen driekleur (er is geen geel/creme doorgekomen) En de creme man blijkt dominant spot + witband te zijn (hoofd is geel/creme), rest is wit. Dominant spot zit in de moederlijn kant van de moeder. Vandaag hebben ze voor het eerst brinta pap gehad
Laatst bijgewerkt door stalmilagro op 26-05-22 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 26-05-22 14:52
stalmilagro schreef:
Haha! Nou ze zijn ook al allemaal gereserveerd tot op heden
Goddank dan kom ik ook niet in de verleiding
dalena
Geplaatst: 26-05-22 20:48
Telpeva schreef:
stalmilagro schreef:
Haha! Nou ze zijn ook al allemaal gereserveerd tot op heden
Goddank dan kom ik ook niet in de verleiding
Ik ook
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-22 21:11
Ze zijn alweer 2 weken geweest en lopen zo nu en dan al door het hok
Deze heb ik niet laten hamsteren voor de foto's. Dan lijken ze ook wat smaller. Vanavond wegen en vergelijken met de vorige nesten, maar denk dat er geen verschil in zit. En er is nog een plekje op de lijst vrij, eentje heeft er afgezegd. Dus voor de liefhebber!