Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Echter is zou ik dat blauwe er snel uithalen. Hamsterwatten zijn levensgevaarlijk en je wilt niet wachten op verstikkingen.
Je bent creatief bezig geweest maar ik vind het wel nog erg open/kaal ingericht; maar wellicht heb je daar een reden voor. Het echte scapen mis ik een beetje
xdandelion schreef:Even een vraagje, ik zou graag een hamstertje willen en deze manier van houden ziet er leuk uit en fijn voor het diertje. Zou een aquarium van 60 bij 30 bij 30 voldoen? En wat gebruiken jullie als bodem opvulling? Alvast bedankt!
xdandelion schreef:Even een vraagje, ik zou graag een hamstertje willen en deze manier van houden ziet er leuk uit en fijn voor het diertje. Zou een aquarium van 60 bij 30 bij 30 voldoen? En wat gebruiken jullie als bodem opvulling? Alvast bedankt!
Granoek schreef:Ik kom hier ook volgen
Ben nog lang niet zover dat ik het hamsterscapen kan noemen maar ik ben gisteren materiaal gaan halen en knutsel vandaag mijn nieuwe kooi in elkaar. Had een aqua van 100x35 maar mijn rusje is gestorven en ik heb nu een syr gereserveerd. Dus alles moet aangepast![]()
Mijn nieuwe kooi wordt 50 hoog (met deksel), wat houd ik best aan voor minimum wat betreft bodembedekking? Ik dacht aan 30-35cm op het hoogste deel en omlaag werken tot 10cm bij de huisjes en zandbak?