Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BobbieLover schreef:@Sees
Niet alle dieren zijn er ongeloofelijk slecht uit.
En bij alles en iedereen kan er verbetering zijn.
K vergelijk een paard met een tijger Omdat: Het beide van zichzelf wilde dieren zijn.
Maar je traint en temt ze... dat bedoel ik ermee te zeggen.
En wat ik daarmee wil bereiken is.. dat niet iedereen circus slecht voor zijn dieren hoeft te zorgen of ze mishandelt.
BobbieLover schreef:@Sees
Niet alle dieren zijn er ongeloofelijk slecht uit.
En bij alles en iedereen kan er verbetering zijn.
K vergelijk een paard met een tijger Omdat: Het beide van zichzelf wilde dieren zijn.
Maar je traint en temt ze... dat bedoel ik ermee te zeggen.
En wat ik daarmee wil bereiken is.. dat niet iedereen circus slecht voor zijn dieren hoeft te zorgen of ze mishandelt.
Floor_x schreef:Hoe kan je een paard nou weer vergelijken met een circusdier?
En waarom wíl je het eigenlijk vergelijken, om het goed te praten?
Zoals al vaak is gezegd in dit topic, het ene kwaad kan het andere kwaad niet goedpraten
franka75 schreef:Hoi ja ik hou heel veel van dieren maar een kat met een tijger vergelijken werkt niet, een tijger is namelijk levensgevaarlijk ze zitten in een hok omdat dat niet anders kan ook voor zn eigen bescherming op zon moment. Ik sla geen dieren die iets moeten leren, natuurlijk niet ik doe dat ook op de normale manier via vd of wat dan ook. Daarbij huisdieren komen ook in asielen terecht omdat er teveel zijn en mensen er niet meer voor willen zorgen. Is ook een klein hokje met veel stress en veel andere katten in de buurt. Deze tijgers liggen heerlijk in het zonnetje te maffen, ook tijgers slapen erg veel. ze reizen iedere week naar een andere plek dus ze zien veel verschillende dingen en ze ze hebben vanaf baby een goede opvoeding gehad . Ze hebben ook zeker humor en worden per dier uitgedaagd. De een kan meer en andere dingen als de ander. Ik heb ze hier nog nooit met stroom of wat dan ook zien werken. Een paard wat niet luistert of de baas speelt krijgt doorgaans ook een keer in zn leven wel een keer op zn kop , wees eerlijk. ze zitten in een groot park in frankrijk met ruimte schreef ik, niet in een hok.
.