Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jessie schreef:Gaaf die voliere! Wordt nog een hele klus om hem boven te krijgen denk ik zo!
Benieuwd als alle interieur dingen erin zitten, hoe hij er dan bij staat!
Cayenne schreef:Mooie voliere maar denk er wel om dat de meeste vogels echte knagers zijn en zich zo door je voliere heen vretenWat dat betreft is aluminium weer duurzamer en veiliger.
Daarnaast is gewolmaniseerd hout niet erg gezond voor vogels ivm het metaal dat erin verwerkt zit.
Amandavd schreef:Wow, als ik ooit een volière wil laat ik hem door jou bouwen, echt gaaf!
StalNollie schreef:ik zou onder de voliere nog iets maken voor al het voer etc wat op de grond beland dit valt nu buiten de kooi.
of plankje of van plexiglas.
Roosyes schreef:Kun je mij uitleggen hoe je de slowfeeders hebt gemaakt voor de konijnen? Werken ze goed?
hyppolyte schreef:WOW!!!!! Jeezzz wat maak jij veel zeg! Wij moeten nog gaan beginnen aan het bouwen van een kippenhok, jij gaat echt als een trein!
Dat bed is echt gaaf! Even vraagje over de opbergruimte, moet je dan onder het matras zijn, of heb je aan de zijkant lades ofzo? Kon ik zo niet zien vanaf de foto.
hyppolyte schreef:Wat voor hout heb je gebruikt voor het frame? Moet ook goed stevig zijn natuurlijk. En wat voor platen heb je erbovenop liggen? Vind het een erg gaaf idee, wil al een tijdje iets doen met steigerhout en ik wil ook al jaren zo'n soort, stom dat ik die dingen niet eerder heb samengevoegd. Hoeveel steigerplanken heb je uiteindelijk nodig gehad en wat is de precieze omvang?
miezelke schreef:Ach, arme kwartel. Hopen dat ie terug wat opkikkert.
Heel mooi gemaakt hoor! Wat is je volgende project?