Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Weet je dan wel zeker dat het klopt dat hij 10 maanden oud is? Na zoveel verschillende verhalen zou ik niets meer geloven. Ook omdat je niet weet wie je nou aan de telefoon hebt gesproken alszijnde 'zijn fokker'. Vreemd verhaal.
Fijn dat het beter gaat
Faruba schreef:Fijn dat het beter gaat met de honden,super!
Ben wel benieuwd of er nou nog verdere stappen ondernomen worden tegen dit asiel,zeker ook omdat ze al meerdere slachtoffers heeft gemaakt en naar alle waarschijnlijkheid ook nog zal maken in de toekomst als ze niet op haar vingers getikt word.
kimmie261 schreef:kwam toch door de chip na te zoeken??
de chip die erin zit is niet de chip van het boekje,en via de chip kwamen ze bij de werkelijke fokker en zo op leeftijd van de hond..
of heb ik het nu helemaal mis??
Faruba schreef:Mooi zo Jollie en hoop echt dat jullie inzet tegen deze vrouw/asiel nut heeft. Zulke praktijken mogen gewoon niet voort blijven duren.
Schiet me nu ineens te binnen,onze overburen hebben ook een hond uit Belgie uit het asiel en hebben er ook problemen mee gehad. Ben even weg....
sterregoud schreef:Prachtig beestje ! Fijn ook dat het weer beter met ze gaat.
Wel vervelend dat het asiel zo'n slechte naam blijkt te hebben, dat het vaker voorkomt dat dieren daar parasieten bij zich hebben. Zou niet moeten mogen.