Eleio schreef:Fijn dat ik in jullie ogen de hond heb verpest terwijl ik haar genoeg aandacht , beweging gaf en zelf op cursus wou gaan met haar.
De hond kwam niets te kort maar als je paarden hebt die je meteen kunt aanraken als je de oprit vannachter opgaat kunt aanraken en 2 katten hebt die plots niet meer willen terug komen en als ze terrecht komen dan kwamen ze volledig uitgemergeld terug..
dus ik heb het goede gedaan om de hond terug te brengen want alles hier was veilig genoeg voor de hond zelf maar de hond zelf was niet veilig genoeg voor de andere dieren na enkele dagen en heb geen zin om een geblesseerd paard te hebben.
Laika zat ook werkelijk 6 dagen in het asiel , waar niets mee gedaan werd want vele honden werden gewoon gestoord of gingen aan de loop met je als je hun vast had.
Hhilde als je het zelf niet geloofd wil ik wel voor je naar daar gaan en foto's trekken zodat je het zelf kunt zien , er zaten 4 kleine honden in een kleine kennel die volhingen met hun eigen zooitje en de kennel ook , die je er zelf niet uit kon borstelen uit hun vacht
Je had de hond de kans moeten geven en je had op cursus moeten gaan ipv dat je op cursus wilde gaan.
Alle andere dieren in huis moeten altijd wennen aan een nieuwkomer; net zoals een nieuwkomer altijd moet wennen aan het nieuwe huis, omgeving en de andere aanwezige dieren.
Je hebt dit dier totaal geen kans gegeven; 3 weken is namelijk geen kans. Had er minimaal een jaar voor uitgetrokken en dan had je waarschijnlijk een hele fijne hond gehad.
Maar omdat je voor de gemakkelijke weg koos ipv wat moeite er voor wilde doen zit dat arme beest nu weer in het asiel.....
En dat noemt zich een dierenliefhebber?
Ik heb een andere interpretatie van dierenliefhebber.