I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Re: I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:44

HAHAHAHAH die in dat kussen _O- *raap me op* :')

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:52

HAHA die foto's allemaal, hilarisch! Die "iglo", prachtig _O-

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:44

oh ja, dat pootje, grappig

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:50

@saskiakeffie: als ik thuiskom en mijn hond heeft in huis geplast (windhond, als het regent vertikt ze het om buiten te plasse, dus als baasje te laat thuiskomt van werk: plas)
en ik kom binnen in de woonkamer bibbert ze uit haar vel, hoofd laag, staart tussen de benen geprest en pootje hoog.

Ze heeft hiervoor nog NOOIT op haar donder gehad omdat het toch al gebeurd is als ik thuiskomt,
ze weet gewoon dat het niet mag :) En ze komt uit Spanje en niemand heeft haar daar geleerd dat het heus niet mag hoor :Y)

Na een seconde, als ze ziet dat ik haar écht niet ga straffen springt ze zoals gewoonlijk in mijn nek omdat ik thuis ben.
Kan je dit dan verklaren? :+

Dus om nu ineens met vanalles en nog wat te gaan zeggen...

@TS: ik hoop dat hondlief dit niet elke keer doet :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 13:08

Ze heeft nu Woezel. Gekregen bij een pak Kenner brokken
Die ziet er ongeveer zo uit:

Afbeelding

Achja, het kussen had ze ondertussen al 2 jaar. Dus een keer een nieuwe kopen is ook niet erg.
Ze was hem gewoon zat en wilde duidelijk maken dat het tijd was voor een nieuwe. :O) Heb dus maar een matje gekocht met iéts minder vulling. :D
En Woezel, daar is ze verliefd op! :+:

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 16:00

Wat is dat ding lief! En het dan ook nog Woezel noemen. :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-13 16:17

Lief he... Als je dan zegt: "Moos waar is je Woezel?? Slaap je niet met Woezel??" Rent ze uit haar mand, Pakt woezel bij z'n staart en sleept hem in zn mand om er tegen aan te kruipen! :+: Zo lief!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:14

Giolli schreef:
Lief he... Als je dan zegt: "Moos waar is je Woezel?? Slaap je niet met Woezel??" Rent ze uit haar mand, Pakt woezel bij z'n staart en sleept hem in zn mand om er tegen aan te kruipen! :+: Zo lief!

Awh <3
Belle heeft een verwaarloosde zeehond, helemaal versleten maar ze is er nog steeds gek mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:23

Haha wat schattig :D
Wanneer mijn hond ook wat heeft gedaan wat niet mag en we roepen hem naar de bewuste plaats dan staat ie ook altijd zo! :P

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:26

DeniseBobby schreef:
Wanneer mijn hond ook wat heeft gedaan wat niet mag en we roepen hem naar de bewuste plaats dan staat ie ook altijd zo! :P

Straf je hem nou achteraf!? :oo

Nee flauw, grapje. :Y) Haha.
Ah, Woezel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:32

Ja natuurlijk met mijn zweep anders leert hij het nooit af duhh :roll:

Haha nee, meestal confronteren (door hem te roepen en hij komt dan naar die plek) wij hem ermee en hij weet dondersgoed dat het niet mag. En dan is het wel prima :D

Geen zorgen, hij is niet bang voor mijn ouders en mij. Mijn hondje en ik hebben echt een geweldige band :+:

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:36

Ook hier genoeg ervaring met een hond die zeer schuldbewust kijkt als je beneden komt en hij heeft ergens zijn poot tegen opgetild. Dan ga ik dus zoeken... en ja hoor. Dan vindt ik ook wat.
Deze hond is van mijn ouders en logeerde hier wel eens (is ondertussen overleden van ouderdom). Thuis deed ie dat nooit, maar hier helaas wel een enkele keer.

En hij verraade zichzelf dus door zeer schuldbewust te kijken en met z'n staart omlaag te blijven waar hij is. Terwijl de ochtenden dat hij niet zijn poot had opgetild hij enthousiast kwam begroeten.
Dus ook hier een hond die nog geen enkele straf of stemverheffing heeft gehad, dondersgoed weet dat hij iets stouts gedaan heeft en zichzelf zelfs verraad met zijn gedrag dan.

De aankomende gedragstherapeute hier heeft nog heel wat te leren...... :(:)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:38

Ze zijn er op gefokt hoor, om schuldbewust te kijken. :') Dat was wenselijk gedrag dus de honden de dat vertoonden is mee doorgefokt, onbewust. Heel vroegah.

Net als dat de mens blijkbaar heeft gevonden dat het goed is als de hond beschaamd kijkt terwijl hij zit te poepen. Dus zie je ze nu bijna allemaal zo kijken van ja ik kan er ook niks aan doen! _O-

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 13:58

Triest hoor je reactie.

Tja, al je hele leven in een "dierentuin" leven en tal van verschillende soorten dieren, rassen en karakters voorbij zien komen stelt niets voor bij een opleiding....

Ps. ik zie de reactie van de Mod nu.. Maar het blijft triest hoe men hier aanvallend reageerd op een foto

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:25

Jes_sira, heb je het nu tegen mij? :') Want ik ben niet saskiakefie...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:36

Sommige type hondjes trekken voor zowat alles hun pootje zo op. Dit soort gegoeroe hekel ik een beetke en weerhield mij ook van een behandeling voor mijn hond destijds.

Ik vind dat je uit de context van de topictitel en openingspoat ook humor kan halen, je peowft toch dat de ts erom kan lachen en niet haar hond aan de boom heeft geknupt...

Nemurin idd, de uitdrukkingen.als ze zitten te schijten en je iets te vroeg alweer bij ze bent ( mijn hond rende altijd ver vooruit)

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:40

Nemurin schreef:
Jes_sira, heb je het nu tegen mij? :') Want ik ben niet saskiakefie...

Ik dacht dat jouw reactie op mijn post bedoeld was. Na nog eens lezen zie ik het.... Excuus!!.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:42

Ja he? :') Evolutionaire gedragsbiologie wijst uit dat... enzovoort.
Maar grappig is het wel. Ik zag er laatst eentje die zich helemaal níet schaamde dat ie zit te kakken, maar er zijn er ook bij waar je gewoon niet naar mag kijken terwijl ze het doen. :')

Jes_sira: Excuses aanvaard hoor. :) Misschien volgende keer even tot 10 tellen, scheelt je weer werk. ;) Het stond zo ver van me af dat ik me verder niet aangesproken voelde.

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 14:44

mijn honden keken ook altijd zo hoor zonder op hun kop te krijgen,wanneer ze iets stouts gedaan hebben.

Erg he zo thuiskomen :P
Wel een hele grappige foto :')

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:03

Nemurin schreef:
Ja he? :') Evolutionaire gedragsbiologie wijst uit dat... enzovoort.
Maar grappig is het wel. Ik zag er laatst eentje die zich helemaal níet schaamde dat ie zit te kakken, maar er zijn er ook bij waar je gewoon niet naar mag kijken terwijl ze het doen. :')
Jes_sira: Excuses aanvaard hoor. :) Misschien volgende keer even tot 10 tellen, scheelt je weer werk. ;) Het stond zo ver van me af dat ik me verder niet aangesproken voelde.

DING DING DING

Hier eentje... gaat helemaal de bosjes in en dacht achter een struik of boom zitten uit het zicht..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:11

Tja ik als mens zou dat ook doen maar ik poep natuurlijk over het algemeen gewoon op de wc! _O-
Oh nee wacht vrouwen poepen niet.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:15

Nemurin schreef:
Tja ik als mens zou dat ook doen maar ik poep natuurlijk over het algemeen gewoon op de wc! _O-
Oh nee wacht vrouwen poepen niet.

_/-\o_ :') Vandaar dat ik alleen maar dikker word.. De vaste stof kan er niet uit!
Ja maar een mens.. we hebben het hier over een hond.. een hond die stopt met kakken zodra ik in zicht kom haha

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:22

Ja maar wat ik dus zei, honden zijn onbewust geselecteerd vroegâh op het vertonen van een tikje vermenselijkte eigenschappen. Is puur gedragsvertoon, ze schamen zich misschien niet écht... maar dat is zo niet meer te vertellen.

En zo worden ze dus nog even iets harder ge-antropomorfiseerd. :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:25

Zou dat "schamen voor poepen" niet meer te maken hebben met de zindelijkheidstraining??

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-13 16:37

Dat weet ik niet. Zou het voor zo'n dier als gestraft worden voelen door naar buiten gepleurd te worden als ie in huis dreigt te poepen?
Interessant gedragsexperiment, de verschillende groepen beginnen zich in mijn hoofd al te vormen!

Zou je heeeeeel veel puppy's voor nodig hebben.
Nou dát is erg. :+