anneliesdj schreef:_San87_ schreef:
Die mensen zijn achterlijk, geen echte slangenliefhebbers en ook nog eens mensen zonder verstand.
Roofdieren voeren, zijn ze helemaal geschift. Over het algemeen gebeurt dat dus niet.
Maar is het niet zo dat wanneer een slang in het wild een nest jonge vossen/katten/honden ed vind hij er ook zijn voordeel mee doet?
Waarschijnlijk wel. Maar die kans is erg klein en de slang moet dan wel echt hongerig zijn. Roofdieren zijn geen geschikt voedsel voor een slang en het dier zal dan ook eerder voor konijnen/muizen/ratten gaan, dan voor kittens/vossen/puppy's.
Fiffill schreef:_San87_ schreef:
Die mensen zijn achterlijk, geen echte slangenliefhebbers en ook nog eens mensen zonder verstand.
Roofdieren voeren, zijn ze helemaal geschift. Over het algemeen gebeurt dat dus niet.
"Er zijn mensen", vraag me af hoeveel ze er persoonlijk kent dan. Kan me 1 filmpje herinneren van iemand die een kitten voerde aan een slang, nou als zo iemand voor de meerderheid moet opgaandan kan ik ook nog wel een blikje open trekken over welke dierenhouder dan ook.
Ja, daarom. En dat filmpje was ook om te choqueren. Ik ken persoonlijk geen enkele slangenhouder die zijn dier kittens voert. En ik ken meer dan 50 slangenhouders, van hobbyisten tot professionele houders met verschillende soorten slangen, van Boa's tot rattenslangen en pythons.