Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Koetjesreep schreef:Captain schreef:Je kunt ook anderen iets willen leren. Informatie uitwisselen heet dat.Nou, volgens mij is het onderhand wel duidelijk hoe sommige van jullie denken er over denken en hoeft er niet zo over doorgedramt te worden.

Puagaus12 schreef:Koetjesreep schreef:Je kunt ook anderen iets willen leren. Informatie uitwisselen heet dat.
der is wel een verschil, dingen duizend keer herhalen of informatie uitwisselen. aangezien dit het eerste geval is vraag ik me af wat het nut is om hier over door te gaan. je punt is duidenlijk en de volgende keer dat weer iemand zo op het topic reageerd ga eerst even wat kraamstal topics af...
)
Maar zullen ze langharig worden?
Puagaus12 schreef:Ik heb niks herhaald hoor. Was juist de eerste die met aantallen kwam in dit topic.der is wel een verschil, dingen duizend keer herhalen of informatie uitwisselen. aangezien dit het eerste geval is vraag ik me af wat het nut is om hier over door te gaan. je punt is duidenlijk en de volgende keer dat weer iemand zo op het topic reageerd ga eerst even wat kraamstal topics af...
Koetjesreep schreef:Puagaus12 schreef:Ik heb niks herhaald hoor. Was juist de eerste die met aantallen kwam in dit topic.der is wel een verschil, dingen duizend keer herhalen of informatie uitwisselen. aangezien dit het eerste geval is vraag ik me af wat het nut is om hier over door te gaan. je punt is duidenlijk en de volgende keer dat weer iemand zo op het topic reageerd ga eerst even wat kraamstal topics af...
Daarnaast ben ik heel bewust van het aantal paarden in Nederland en dat er maar liefst zo'n 1400 paarden op marktplaats te koop staan. Het fokken van een 'zomaar' veulen gebeurt steeds meer en zal ook zeker wel voor problemen gaan zorgen.
Echter is het probleem met honden, katten en konijnen VELE malen groter. Daarom plaatste ik hier de cijfers van het aantal konijnen op marktplaats en in asiels + mijn mening over vermeerderen. Dat heeft níks met herhaling te maken.
Ik 'zeur' toch ook niet over alle mensen die er geen BAL verstand van hebben en reageren met "Oh wat lieieieiieief!". Daar hoor je mij niet over, dat mogen zij zelf weten..
Feit blijft dat vermeerderen een vorm van het te kort doen aan dierwelzijn is. Ik ben paraveterinair en activist bij de Dierenbescherming, dit zijn o.a. redenen waarom ik mensen hier graag over wil informeren. Het behoud van dierwelzijn is belangrijk voor mij.
" omdat het wel gewoon schattig is die kleintjes, betekend niet dat ik er geen bal verstand van heb.
Ik bedoel geef nou toe baby konijntjes zijn ook het allerschattigs wat er is 
betekend niet meteen datk een domme ezel ben
Zou willen dat het meer gebeurde..
Koetjesreep schreef:Ik vind mensen die herplaatste dieren adopteren juist het goede doenZou willen dat het meer gebeurde..
Ik hoop van alle harte dat je een goed huisje voor al je konijnen kunt vinden TS! Maar ik hoop ook dat je (iedereen overigens) bij een volgende overweging om te vermeerderen eerst denkt aan het overschot in Nederland. That's all I want

Anne_mieke88 schreef:Ik heb het ook niet alleen over jou. En er geen verstand van hebben is niet hetzelfde als een domme ezel zijn..Ik reageer met "oooowww wat lief" omdat het wel gewoon schattig is die kleintjes, betekend niet dat ik er geen bal verstand van heb.
Ik bedoel geef nou toe baby konijntjes zijn ook het allerschattigs wat er is
Al het kleine grut is super schattigbetekend niet meteen datk een domme ezel ben