Aaaah wat een schatje. Heb heel je topic doorgelezen, jammer om te lezen dat je vorige egeltje is overleden.
Ik word er ergggg hebberig van, kan me voorstellen dat je verliefd bent op deze kleine man! Veel plezier met hem
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-12 14:40
Haha Nemurin
Ja, het was inderdaad erg jammer van mijn meisje, haar foto hangt naast m'n computer ze had zo'n lief koppie. Ze verschilde wel als dag en nacht van Loki, soms vraag ik me af of ze niet gewoon altijd al niet helemaal 100% fit was, maar Loki is ook wel echt een kleine druktemaker hoor... maar wel een hele leuke ja, met dat witte koppie heeft hij zo iedereen om.
Ja hij is zo leuk om mee te knuffelen. Hij rolt zich nu ook nooit meer op, hij sist alleen nog een beetje als hij net wakker wordt maar helemaal oprollen doet hij niet meer. Dus knuffelen kan prima zonder geprikt te worden
Nou dan moet hij niet ineens wakker schrikken, auw hij maakt trouwens schattige geluidjes in zijn slaap dat hoor ik ook vaak vanuit zijn hok. Beetje smakken, "tsjirpen" soort contente geluidjes. Alleen had hij laatst een nachtmerrie geloof ik, toen gilde hij eens hard in zijn slaap, arm beestje
Ja meestal hoor ik hem gewoon smakken oid. Misschien droomt hij wel over eten, zou me niets verbazen Ik heb nieuw fleece gekocht. Morgen dus maar weer even achter de naaimachine kruipen.
IMJ
Geplaatst: 27-04-12 21:05
Ja, dat achterpootje is nu net als op die foto die ik in je andere topic plaatste van dat baby-egeltje! Veel te lief!
En oh die 1e foto!! Heerlijk, z'n stekels zijn net een kuif!
Helaas geen mannelijke kleuren voor Loki weer dezelfde (rood, roze) en een paarse gekocht. Was niet veel keus, wel nog een heel lelijke tint donkerblauw en anders werd het playboypatroontjes of golden retrievers/katten. Maar ik verknip ze om ze te kunnen naaien (het zijn eigenlijk dekentjes) dus dan heb je bij die laatste een halve hond erop. Was speciaal naar de markt gegaan maar bij de stoffenkraam hadden ze geen fleece... dus dan dit maar weer mee. Bestel wel een keer wat leuks op internet of ik ga even langs de Albert Cuyp (gister zulk rotweer dat ik echt geen trek had om erheen te fietsen) maar het is voor nu wel handig als ik even meer liners kan maken want dan kunnen ze vaker in de was. En hey, roze staat 'm best goed toch?
Ik vind het ook meer wenkbrauwen door die "reverse mohawk" van 'm. Kale plek zit er zodat die spier in zijn voorhoofd de stekels over zijn ogen kan trekken en dat ze dan netjes alle kanten rechtop staan, als er in het midden ook stekels zouden zitten gaat dat allemaal in elkaar zitten natuurlijk.
Gister mocht hij weer even door mijn kamer roetsjen. Snode plannen smeden onder mijn bureaustoel
Even op hun site gekeken, die zijn idd wel goedkoop. Maar het is handiger (en wss uiteindelijk ook goedkoper) als ik gewoon stof per meter zou kunnen kopen, dus ik fiets deze vakantie wel even naar de Albert Cuyp daar zitten zoveel stoffenhallen dat ze 't wel moeten hebben. Misschien ook nog een leuk patroontje erop. Maar bedankt voor de tip!