Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ze verschilde wel als dag en nacht van Loki, soms vraag ik me af of ze niet gewoon altijd al niet helemaal 100% fit was, maar Loki is ook wel echt een kleine druktemaker hoor... maar wel een hele leuke ja, met dat witte koppie heeft hij zo iedereen om. 

hij maakt trouwens schattige geluidjes in zijn slaap dat hoor ik ook vaak vanuit zijn hok. Beetje smakken, "tsjirpen" soort contente geluidjes. Alleen had hij laatst een nachtmerrie geloof ik, toen gilde hij eens hard in zijn slaap, arm beestje
Hij ziet er echt uit om de hele dag te knuffelen

*smelt*
weer dezelfde (rood, roze) en een paarse gekocht. Was niet veel keus, wel nog een heel lelijke tint donkerblauw en anders werd het playboypatroontjes of golden retrievers/katten. Maar ik verknip ze om ze te kunnen naaien (het zijn eigenlijk dekentjes) dus dan heb je bij die laatste een halve hond erop. Was speciaal naar de markt gegaan maar bij de stoffenkraam hadden ze geen fleece... dus dan dit maar weer mee. Bestel wel een keer wat leuks op internet of ik ga even langs de Albert Cuyp (gister zulk rotweer dat ik echt geen trek had om erheen te fietsen) maar het is voor nu wel handig als ik even meer liners kan maken want dan kunnen ze vaker in de was. En hey, roze staat 'm best goed toch?

da's waar!
als je ermee fronsen kan dan moeten het wel wenkbrauwen zijn!