Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

over die parasieten, ja die kunnen ze krijgen. Bijv mijt, en je moet ze dus ook ontwormen. Dit omdat je ze ook insecten/meelwormen geeft en die kunnen natuurlijk altijd wat bij zich dragen. Het wordt sowieso afgeraden om dingen zoals regenwormen uit de tuin te geven maar gewoon insecten te kopen of te kweken, om die reden. 
). Wilde egels zijn sowieso nooit echt bang als je zelf rustig bent. Hier lopen ze onder je stoel door als je in de tuin zit 's avonds in de schemer. Die beesten trekken zich echt nergens wat van aan en ze maken me een herrie. 
tot we 's avonds een keer een hoop herrie hoorden, liep er een egel over het terras met zijn kop in het bakje dat ding voor zich uit te schuiven 
(tis me nooit gelukt overigens)
maar ik heb eergisteren toevallig 2 fleecedekens gehaald die ik daarvoor ga gebruiken. 

dat is een goed teken denk ik, toen ze echt ziek was rolde ze wel in een balletje maar deed ze verder niks, normaal als ze sjaggo is gaat ze ook nog 'sissen'. Haar poep is wel nog dunner dan normaal.
ben er kapot van. Het leek beter te gaan, ze kreeg haar medicijnen, at het voer, en was actiever, zelfs haar poepjes van afgelopen nacht waren harder en donker. Vanochtend/vanmiddag nog gevoerd en AB gegeven, en dan nu dit ineens
ze was vanmiddag nog zo lekker aan het rondscharrelen.
heb net nog een hele poos gezeten met d'r op schoot, ze is zo mooi, nu ligt ze in een handdoek op mijn bed en telkens als ik naar haar kijk moet ik nog harder huilen
waarom nou zo opeens...
Heel veel sterkte en dikke knuf!
Fiffill schreef:Dat weet ik ook wel! Dankjulliewel trouwens. Ik zit nu ook nog echt zo van... wat moet ik nou? Begraven of hoe, waar wat... mijn kleintje... ik ga zo iig even de dierenarts bellen om het te vertellen. Ik vraag me ook af of het iets te maken zou kunnen hebben met die gekke blauwe 'dingetjes' die hij zag in haar poep, maar waarvan hij niet wist wat het was en hij had het ook nog nooit gezien.