We hebben gelukkig geen licht laminaat, dus mochten er zwarte voetjes zijn, dan zien we die niet en heb vanmiddag nog gestofzuigd. Hij is echt vreselijk ontdeugend, maar we hebben wel veel lol om hem.
Haha dat gebeurt hier ook heel vaak, maar ja met 4 katten en 4 fretten is dat risico ook wel groot. Howard en Sheldon zijn alleen echt niet lief tegen de katten, dus dan proberen we altijd de katten in de serre te hebben, of ze gaan op de frettenkooi of krabpaal zitten. Met Kruimeltje spelen ze wel regelmatig, Roderick is nog een beetje te brutaal, vinden de katten ook niet zo leuk.
Inky_devil
Geplaatst: 14-02-13 15:37
Hier zitten de fretten buiten in de ren Damon zit nu tijdelijk binnen totdat het weer beter wordt ivm zijn castratie. De enige keer dat de kat fretten ziet is als we een nestje hebben. Dat is trouwens dit jaar wel weer de planning voor de laatste keer.
Hier rent Alfred ook altijd mokkend achter de katten aan en die spelen ook vaak met hem, vooral mijn jongste katje, echt leuk om te zien. Vind dat voor Alfred ook heel leuk, omdat hij het enigste fretje is bij mij thuis. Mijn oudste kat moest er in het begin niks van hebben, maar ook die is nu soms lekker aan het spelen met hem, echt grappig.
Straks even de dierenarts bellen voor onze patient. Howard heeft al een paar dagen een bultje in zijn lip en die is open. Komt ook beetje smurrie uit, dacht eerst als het een abces is, mooi hij is open dat gaat dan wel goed komen, maar het wil niet weg en ik denk dat hij door zijn lymfoma ook niet zo goed meer ontstekingen kan aanvechten. Heel erg hopen dat hij met een ab kuurtje weer even door kan. Hij doet het al 2 maanden langer als wij hadden verwacht, dus hopelijk komt er nog wat tijd bij. Verder is hij nog heel vrolijk en een blije fret.
Inky_devil
Geplaatst: 18-02-13 09:07
Ach gossie, Hoop inderdaad dat hij er weer bovenop komt.
Iggy onze oudste fret was afgelopen zomer ook ineens niet lekker en werd mager. Ik had zelf het vermoeden dan hij misschien insulinomen had maar hij is er gelukkig weer bovenop gekomen nu doe hij het nog steeds goed. Damon zit sinds vrijdag weer bij de groep in de ren. Hiij is weer helemaal happy. Nog wel een kale buik maar in het nachthok waar ze met zn alle slapen is het lekker warm.
We mogen om 13.40 vanmiddag. Hij gaat sowieso weer mee naar huis hoor, mijn vriend is werken dus mocht er iets zijn waardoor we al sneller de beslissing moeten gaan nemen, zal mijn vent er toch ook bij moeten zijn. Maar ik denk zelf niet dat het al zo'n vaart zal lopen, hij lijkt er niet veel last van te hebben, maar goed, het moet wel genezen natuurlijk.
Het is een tandje wat in zijn lip prikt, hij heeft nu een AB spuit gehad die 2 weken werkt en vrijdag gaat hij even onder narcose om dat tandje eruit te laten halen, dan is dat tenminste over. En de dierenarts die hem nu zag was er niet zo van overtuigd dat hij lymfoom had, hij dacht eerder van niet. Dus als hij dan toch ligt te snurken gaan ze zijn milt en lymfekliertjes aanprikken om te kijken of er echt kanker in zit, of dat het allemaal mee valt. Willen jullie aub heel hard duimen dat ons mannetje toch gezond is en nog heel lang bij ons kan blijven?
Zeker weten, ga ik doen!! Wat vervelend van dat tandje, maar goed dat het eruit gehaald wordt. Hopen dat het allemaal loos alarm is geweest en Howard toch gezond is!!
Inky_devil
Geplaatst: 19-02-13 08:58
Hier duimen we ook voor howard!!!! Klinkt in ieder geval wel allemaalpositief!
Ik mag hem tussen 3 en 4 ophalen, 3 tandjes eruit en helaas toch positief op lymfoom, hadden we ook wel een beetje kunnen verwachten, maar ja kreeg toch nog even hoop.
Inky_devil
Geplaatst: 22-02-13 14:33
Dat is slecht nieuws. Vervelend als je beetje hoop dat je weer had dan inneens weer in duigen valt. Wel weer fijn als hij straks weer thuis is en dat hij er nog een tijdje tegenaan kan.
Ja als hij nog even zo blijft zoals hij was, dan hobbelt hij hier voorlopig nog wel rond. Maar idd, heb even een paar dagen hoop gehad en dat wordt nu stevig de grond in geboord, maar goed, over 10 minuutjes ga ik die kant op om hem te halen.