Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liesjecryos schreef:Errug lief die friemeltjes maar mens wat een reacties geef jij.
Ik dahct dat er hier een 16 jarige aan de pc zat is het het een volwassen vrouw.
Vooral die reactie van ''helaas voor degen die me anders gunde''.
Even lekker natrappen.
Ik wens je veel plezier met je pupies en ik hoop dat je na Biepmiep en Billy luistert want die hebben er veel meer verstand van dan jij,blijkt maar weer.
MamboBeach schreef:liesjecryos schreef:Errug lief die friemeltjes maar mens wat een reacties geef jij.
Ik dahct dat er hier een 16 jarige aan de pc zat is het het een volwassen vrouw.
Vooral die reactie van ''helaas voor degen die me anders gunde''.
Even lekker natrappen.
Ik wens je veel plezier met je pupies en ik hoop dat je na Biepmiep en Billy luistert want die hebben er veel meer verstand van dan jij,blijkt maar weer.
Nou, wat een verstand hebben Biepmiep, Billy enz... Jullie moeten je ogen uit je kop schamen om zo'n topic te te komen vergallen! Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
liesjecryos schreef:MamboBeach schreef:
Nou, wat een verstand hebben Biepmiep, Billy enz... Jullie moeten je ogen uit je kop schamen om zo'n topic te te komen vergallen! Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
En jij moet je ogen uit de kop schamen om zo een pleziernestje te stimuleren.
TS gaat gewoon lekker op 1 oor liggen terwijl hondjelief bezig is...ja echt he de kwalitieten van een goede fokster.
Daarbij geeft ze geen antwoord op de vraag of ze beestje laat chippen of niet.
Maar ga jij maar lekker verder met het heilig verklaren van TS
Misschien eens wat meer verdiepen in bepaalde dingen ipv direct te gaan bleren... 

Loiz schreef:Leuk, zn pleziernestje, en vooral niet naar de asielen kijken hoor...
Jammer dat het hier voor de zoveelste x om vermeerderen gaat in plaats van fokken..
En dat fokken met een goed doel niet bestaat botst wel hier, dan heb je vast nog nooit van rashonden gehoord.
Mijn ene Duitse Dog teef is pérfect, had zo de punten op shows gekregen en was echt een mooie hond geweest om verder mee te fokken, te verbeteren.
De ander is net niet zo goed, iets te klein en te rank, oftewel: NIET voor de fok! Daarmee zou je alleen maar vermeerderen en niet verbeteren..
Succes ermee, hoop voor je dat het nest niet zo groot word..
MamboBeach schreef:Goh, nee de dieren met papieren en waar shows mee gelopen moeten worden, die zijn allemaal fijn en goed?
Volgens mij moet er een ander topic worden aangemaakt, dit lijkt me niet de juiste plaats om hier een discussie over te voeren.

Faruba schreef:Loiz,de pups zijn er al en 5 stuks ook nog.
En ik hoop toch zo dat ze nooit hier tussen komen te staan...http://kopen.marktplaats.nl/dieren-en-t ... /c402.html
vivana schreef:Tja en ben 1 van de gelukkige die geen JR heeft met ADHD en dat is dus de reden waarom veel mensen géén JR willen!
Met die instelling heb ik nl ook Nooit een JR gewilt puur door het gedrag.
Gezien de moeder van Diesel en Diesel geheel hetzelfde karakter hebben durf ik er een nestje bij te hebben.
Faruba schreef:Er bestaat geen Jack met ADHD,dat is een vooroordeel. Wel jacks die een slechte opvoeding genoten hebben en daardoor erg druk worden. Zie je dus met regelmaat gebeuren bij mensen die een hondje aanschaffen zonder zich verdiept te hebben in het ras.
vivana schreef:Ik zal het even duidelijk neerzetten hier; Mensen die persé een hond mét papier willen kopen alleen bij een erkende fokker die aangesloten is bij RVB.
Simpeler kan het niet en als men klaagd dat de fokkers eraan kapot gaan (want dat is het hele eiren eten) dan moeten zij zich eens achter de oren gaan krabben...
En er zullen netzoveel mensen zijn die een "vuilnisbak/bastaard" willen als een échte rashond. En soms zijn ze ook nog eens verschrikkelijk mooi.
Faruba schreef:Sorry Miepje,maar op jouw reageer ik liever niet. Ik hou niet zo van mensen die stamboomloze honden stimuleren. Ik ga dan erg onaardig worden en daar heb ik geen OW voor over
Miepie77 schreef:Faruba schreef:Sorry Miepje,maar op jouw reageer ik liever niet. Ik hou niet zo van mensen die stamboomloze honden stimuleren. Ik ga dan erg onaardig worden en daar heb ik geen OW voor over
ik stimuleer niets, maar je moet niet doen of alles ineens perfect gaat zodra er een stamboom aan vast zit, dat is gewoon niet zo