Ik heb hier inmiddels ook een verzamelingetje op mijn bureau Haha,
moonfish13
Geplaatst: 08-06-10 21:40
Mijn beesie krijgt straks een cursus paragliden. Hij heeft nog wat hoogtevrees, dus hij zal eerst samen met mij de lucht in gaan.
Ik heb het ding aan mijn helm bevestigd, Beesie is mijn nieuwe mascotte. Mijn Beesie is het eerste Beesie wat het luchtruim gaat betreden, hij is dus best trots!
Ik ben een Beesieopvang begonnen. Er lag een Beesie zomaar in de regen op straat. Bedroefd keek hij me aan. Ik heb hem opgetild even uitgeklopt en toen meegenomen naar mn droge warme huis. Hij kijkt al wat blijer!
Die van mij vallen de kat juist aan. Kat vind het niet zo leuk hoor. Bessiebeesie vandaag ook opgehaald uit het nest. Ze is blij dat ze nu bij haar broers en zus mag wonen.
Rachelle_K
Geplaatst: 09-06-10 20:34
Hmm.. hier op school worden ze niet zo gewaardeerd Die mensen weten zeker niets van bijzondere dierenrassen Moet niet kunnen toch?
Vandaag heb ik Mamabeesie en haar kleine beesie opgehaald. Mamabeesie is oranje, ze is wel erg groot, maar heeft een hele zachte vacht. Haar babybeesie is net als Mama oranje, maar niet zo zacht. Maar dat komt vanzelf..
haha gister tijdens het motorrijden bedachten we ons dat het leuk zou zijn om 2 beesies om de spiegels heen te draaien zag er leuk uit 2 van die oranje wormpies rond de spiegels
moonfish- ben je al geweest om te paragliden? Ben benieuwd wat beesie er van vond!
Marije- klinkt leuk zo rond de spiegel....ik hoop dat ze geen vliegebeesies worden!! Hebben ze wel vliegenmaskertjes om? Anders zitten er straks allemaal beesies op je beesies!