In dit geval worden er niet eens 2 siamezen vergeleken, enkel 2 katten met de dezelfde kleur, of dezelfde aftekening, het himalaya patroon.
Maar idd, wat een verschil, die ene heeeel erg poezelig, fluffy en de andere een lekker brutaal koppie Ik denk trouwens dat het fluffy poesje ook nog wat jonger is, niet? Een week of 5,6? Want die van ons zijn ook schattiger geweest hoor!
Hebben heilige Birmanen dan een zoveel kleiner masker? Wat grappig! Ik dacht echt dat ze jonger zou zijn En idd, een zij he, dat scheelt volgens mij ook nog Ze is ook echt een meisje op die foto, echt een catwalk
Wat een heerlijk koppie! En idd, ze heeft hier al heel wat meer masker!
Obvious
Geplaatst: 29-10-09 19:28
Wat een heerlijke foto's weer tel de dagen al zeker af wanneer ik er eentje kan komen ophalen en onder tussen geniet ik van dit topic Wat worden ze al groot en als idd naar beneden op onderzoek gaan.. ondanks mams ongenoegen.
Amable
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-09 19:54
Ze lopen zelfs de trap al met gemak op en af hoor Amanda
Volgens mij ligt mams misschien toch liever alleen
Vandaag hebben we iets super spannends gedaan! Kijk maar
Mamma, niet zo ver weg!!!
Grote stappen, snel thuis
Wa's dat!
Ik hoor daar echt iets!
Mooi in het groen
Net een tijger die uit het oerwoud komt
En alle 4 nog even samen met de mand waar ze altijd in naar boven en naar beneden genomen worden. ('s nachts slapen ze namelijk nog steeds op mijn kamer om het trapgestuiterd zoveel mogelijk te beperken )
Kom kinders!
Mamma, laat ons niet achter We mogen namelijk niet uit de mand hoor
Alle windstreken worden in de gaten gehouden
Als je allemaal aan dezelfde kant uit de mand stapt dan rolt 'ie vanzelf om Maar wat is het leuk om er dan weer op te klimmen
Echt geweldig leuk topic! Ik heb ook jarenlang 2 siameesjes gehad, zijn nu helaas al aantal jaren dood, maar wat herken ik er veel in. Ontzettend lachen!
Sabin_e
Geplaatst: 02-11-09 18:39
Hahaha!! Wát een supergave foto's! Vanaf het begin al En wat vertel je er leuk bij Het zijn echt super leuke en mooie kittens! <3