Gefeliciteerd!!! Jammer dat ze een keizersnede moest maar gelukkig wel drie mooie dikke kittens! (Had ik toch een beetje goed gegokt met mn zes, ze zijn gewoon het dubbele van gewicht ) Ben benieuwd hoe ze opgroeien.
Hihi ja Mare is verliefd, die woont vlak bij de dierenarts,en die had ik meteen gebeld voor morele steun, en kwam goed uit dat ze er was, ze moest mee droogwrijven , en dat vond ze erg
Mams is heel erg trots, heb vannacht genoten van alle kreetjes die het hele spul maakte. Het zijn wel echte bosduivels, jeuj kattenkoppen tot en met, vechten om de beste speen , en janken als ze even te ver van mams af kruipen.
Mams maakt het ook goed, is goed tierig, en heeft weinig pijn. Ze spint als vanouds en kwam vanochtend even naast me liggen, konden we samen over het randje van het bed naar de kroost kijken.
Het is erg jammer dat het een keizersnede moest worden. Maar ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, de dikste zat met zijn poepertje richting de uitgang en zat muurvast tegen het bekken.
Maar ik ben allang blij dat alles levend eruit is gekomen en dat moeder ook de operatie heeft doorstaan. Komende dagen zijn uiteraard nog spannend, maar ze is zo kwiek en wakker dat ik daar goede hoop op heb.
Erg leuk, het katertje dat vrijwel zeker besproken is, hangt nu al uitgebreid op zijn Hyves Super gewoon, die man heeft enorm meegeleefd met de hele zwangerschap en bevalling
Ja die heb ik omgetoverd tot werpkist, ik had eigenlijk een andere, maar Sil lag steeds in deze, dus heb ik deze omgetoverd tot werpkist. Overigens zal ze ze morgen naar de bench verplaatsen, na een dag of wat is ze de werpkist altijd beu en worden de kittens in mijn dekens verstopt De eerste keer dacht ik dat ze de kittens had opgevreten !! Kon ze nergens meer vinden... had ze ze helemaal IN mijn dekbed gestopt
Dus nu zet ik een grote bench neer, en zeker weten dat ze ze tzt daarheen verplaatst. Dochterlief is precies eender... stelletje mutsen
fvdhaak
Geplaatst: 21-04-09 10:00
Gefeliciteerd met je kittens , erg leuk wij hebben ook 2 Noorse Boskatten 1 kater en 1 poes super lieve dieren zijn het. Ook hebben we een huis tuin en keuken poes erbij die ook super lief is. De kater is echt een ras boef want dat laat hij binnen wel merken. Als 1 van de andere katten lekker liggen te slapen duikt hij er even boven op. En dit alleen om ze even te laten schrikken of omdat meneer daar wil liggen.
Owwwwww Cm doe nou niehieeeet! Ik wordt echt verliefd, en kan er geen katje bij hebben hoor
Ze zijn zooooo leuk
irritantje
Geplaatst: 21-04-09 10:34
@crossmonster
ik ken het kyra was ook zoin malloot (die wilde per see donker!) dus ik grote granding over me tafel heen en eronder grote kittenhoek maakt.. (erg onhandig als je webcam hebt hangen maargoed het werkte) (de andere optie was onder me bed maar dat vond ik na 1 keer *was met syl* wel welleentjes)
en ook mijn hondemand was bij eerste een kittenplekje met syl:) had naar kast gedraait zodat ie er niet uit kan rollen (syl was als kitten adhd en erg snel)
gelukkig is aura makkelijker! Villa "knorrehorst" vinden zelfs nu de kids groot zijn geweldig! drom staat ie er ook nog, en als zover is dan kan aura daar weer in bevallen.
oh help als ik dit weer zie dan kan ik niet wachten:)
Zou niks voor mij zijn, dat fokken. Ik denk dat ik bij elk poesje dat opgehaald werd de ogen uit m'n kop zou janken omdat ik geen afscheid wilde nemen...
ik ben zeer slechte fokker ik:) ik hou alles zelf *grin*
ik breng alles zelf weg trouwens (vind ik prettig), en ik vind niet zo heel erg eigelijk zeker als je dag erna hoord wat ze uitgespookt hebben.
och ik kan niet wachten tot die tijd maar met crossmonster meegenieten:)
hekje was trouwens alleen als ik weg was (nouja en tot week of 4 want ik heb altijd draadjesknaagers) met week of 6 gaan ze slaapkamer in als ik er niet ben:)