Rambogirl schreef:Sorry LoveGlove, maar ik vind t echt heel erg sneu klinken.
Als je dr nu weg brengt met de overgebleven kittens heb je kans dat die 2 het nog wel redden, plus dat wanneer de poes nog niet zo ver is, ze het weg kunnen halen en direct kunnen helpen.
Cash is vandaag op controle geweest bij de dierenarts vanwege zn castratie.
Hij weegt al meer dan ik dacht. Al 3,2 kg met nu bijna een half jaar.
We denk alleen wel dat we een klein probleempje hebben me m.
Als mn vriend met mij knuffel bijv op bed, kruipt tie letterlijk tussen ons in.
Van t weekend lagen we lekker op de bank en mn vriend komt tegen me aan liggen. Cash lag op zn eigen dekentje op de bank bij mn voeten in de buurt en dook direct over mn benen heen om vervolgens zo oncomfortabel mogelijk daar te blijven liggen. Tot mn vriend van mij weg ging liggen....
Ja ik ook. Het ding is, ik heb ze zelfs gewaarschuwd. Voordat er kittens dood gingen was her overduidelijk dat ze het koud hadden. Rillen van hier tot tokyo. Ik weer dat katten slecht hun eigen lichaamstemperatuur kunnen reguleren, dus laat staan kittens. Geen wonder dat hun afweersysteem dan zo zwak is en ziek worden

Ik snap dat het lastig is gezien ze koeien, paarden, geiten, schapen, honden, ezels, kippen, varkens, cavia's, konijnen en ook nog katten hebben om dan goed te zorgen voor alle dieren. Maar dannog had ik het met de katten anders gedaan. Want ze hebben alle goede intenties daar. Alle dieren worden super verzorgd. Het enige puntje wat ik zou hebben is dat ze de oudere paarden misschien minder mogen laten rijden. We hebben een 24 jarige merrie die broodmager is (eet wel genoeg hoor. Het komt echt gewoon door de leeftijd) en regelmatig moet rijden. En dan nog een 27 jarige ruin die iedereens favoriet is waardoor hij heeel veel wordt gebruikt. En ja, hij is echt een schatje. En hij is ook nog goed op gewicht en ziet er goed uit. Maar voor ze allebei denk ik zelf dat ze wat te veel worden ingezet. Ookal zijn het favorieten van iedereen, dan moeten ze maar begrip hebben voor het feit dat ze ouder zijn en niet meer alles kunnen. Maar he, dat is mijn mening.
De katten zijn dus ook een van de weinige minpuntjes die ik heb. Ze hebben een goed leven, maar dat de kittens her zo koud hadden vond ik zelf niet kunnen. Maar mij werd dus gezegd dat ze vaker nestjes in de winter hebben gehad en ze er goed tegen kunnen. Daar ben ik het persoonlijk niet mee eens