Ze is er

alles is goed verlopen!
In het asiel hadden ze haar redelijk makkelijk kunnen vangen en uiteindelijk met sok over de kop in een bench gezet. Toen ze rustig was sok er af, en dekens over de bench. Zo het vrachtwagentje in, dus niet in de geitentrailer. Ze ging rustig liggen en de reis is goed gegaan!
[
Afbeelding ]
Besloten om haar met bench en al naar achteren te dragen, zo had ze de minste stress:
[
Afbeelding ]
Klaar voor het grote moment!
[
Afbeelding ]
Ze was niet van plan er uit te gaan haha, vertrouwde het allemaal voor geen haar. Maurice was door alle commotie al helemaal naar achter in de wei gelopen
[
Video ]
En dan ineens besloot ze er in één keer uit te sprinten

Vleugels wijd en piepgeluidjes, ze was niét op haar gemak

(Maurice in de verte heeft door dat er wat gaande is)
[
Video ]
En dan kwam de grote ontmoeting! Ze zag Maurice in de verte, Maurice zag haar... en ze loopvogelden snel naar elkaar toe. Ik dácht dat ik het hele ding gefilmd had, en door de nervositeit heb ik blijkbaar niet op het knopje gedrukt

Sorry! Ze hadden alleszins direct door dat ze allebei nandoes waren en al gauw gingen de vleugels van Antoinette neer en liepen ze zo:
[
Video ]
Dat zit dus helemaal goed!! Je ziet ook goed het verschil tussen mannetje-vrouwtje zo vind ik.
En zo lopen ze nu samen de hele weide te verkennen

Komt helemaal goed! We hebben ze voor nu even gerust gelaten zodat ze rustig kunnen kennismaken zonder publiek
[
Afbeelding ]