Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar wel heel in de verte. Ik was namelijk een gele mechanische vogel aan het fotograferen. (Een helikopter!) En vandaag kijk ik de foto's terug en vliegt er een vogel op de achtergrond. Lange staart, gebied waar de koekoek voorkomt... 

.
. Kwam vanmiddag bij mijn ouders aan. Toen hoorden we hem (of haar) al roepen en ja hoor. Daar was die
. De tweede foto had ik de Buizerd zelfs vlak voor mijn lens
.
Kookaburra schreef:Zwarte specht hebben wij wel gehoord, maar helaas niet gezien. Hij staat al heel lang op mijn 'wil ik eens zien'-lijstje, maar spechten laten zich niet snel zien bij mij
Ik zie spechten geregeld en de zwarte specht ook al een aantal keer gezien en op de foto gekregen. Maar de groene specht blijft een probleem
Ik heb ze al meerdere keren gezien maar steeds weigerde mijn camera dienst of was ik net niet snel genoeg 
prompter schreef:Hmm, wij zien net dat een kauw een muis vangt in onze tuin en oppeuzelt. Het is ook natuur in de eigen omgeving, maar ik heb er maar geen foto van gemaakt
*jaloers*

.miereneter schreef:Schitterende foto's, Cayenne. Vooral je boswachter, die zijn heel zeldzaam.
Mooie hazelworm!
Ha, Yavanna, jouw wilde dieren zijn al bijna tam, leuk!
We willen natuurlijk niet dat ze tam worden, maar we praten altijd tegen ze, op een rustige manier en je merkt dat ze je dan minder eng gaan vinden. Swannie komt al jaren buurten en als we in een bepaalde hoek op de plas liggen en hij komt aanvaren, laat hij zich altijd horen of tikt tegen het schip van mijn vriend aan. Echt zo grappig.

) maar wist eigenlijk ook niet goed wat ik er mee moest, dus heb hem een beetje onder de bosjes geschoven.