Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveGlove schreef:LOL dit moet ik even delen!
Blijkbaar ruikt Nina's kont heel interessant volgend haarzelf
Ze was haarzelf aan het likken kwam bij haar kont. Ze begon te snuffelen en tot 2 keer toe moest ze flemen. Dat was echt een geweldig gezicht. Een sexy katten positie wanneer ze aan het likken zijn met een open mond en verwarde blik
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar het lukte niet helaas. Het leukste is dat ze het ook gewoon 2 keer achter elkaar deed
Marcella schreef:LoveGlove schreef:LOL dit moet ik even delen!
Blijkbaar ruikt Nina's kont heel interessant volgend haarzelf
Ze was haarzelf aan het likken kwam bij haar kont. Ze begon te snuffelen en tot 2 keer toe moest ze flemen. Dat was echt een geweldig gezicht. Een sexy katten positie wanneer ze aan het likken zijn met een open mond en verwarde blik
Ik heb geprobeerd een foto te maken maar het lukte niet helaas. Het leukste is dat ze het ook gewoon 2 keer achter elkaar deed
Alexia dat dus ook al een paar keer zien doen.
luuntje schreef:Glove, dat bekkie. Zo grappig.
Azula gaat vaak onder de kap van de kattenbak zitten als ik die verschoon.
Vraag mij af waarom er geurfilters op de bak zitten, je ruikt het alsnog.
[ [url=m/XbKDHn.jpg]Afbeelding[/url] ]
marley93 schreef:Hi, ik meld me hier ook als het mag.Vandaag twee kittens opgehaald. Twee rooien die duidelijk broertjes zijn, maar toch ook heel verschillend.
[ [url=m/dLfx42.jpg]Afbeelding[/url] ]
De linker is duidelijk veel brutaler en onderzoekender dan de rechter, terwijl dat in het nestje juist andersom was.
Waar ze een twee uur geleden nog bevroren onder de bank zaten, rennen ze nu al achter elkaar door de kamer heen. Het brutaaltje neemt zijn timide broertje wel lekker mee, dat is fijn om te zien.
Ze zijn nog naamloos, maar ik twijfel tussen Merry en Pippin en Fred en George.
luuntje schreef:Marley wat een leuk duo.
Ik vind Fred en George ook gaaf.
Kattenbak verschoon ik gelijk als Azula heeft gepoept.
Ik weet niet wie de tip gaf om een lge wc-rol neer te gooien, bedankt.
Azula is er mee bezig.
Ze bleef klieren.
Op de eettafel staan. Ik zeg ‘nee’. Op een stoel duiken en dan alleen met dat eigenwijze hoofd bovende tafel uitsteken.
We hebben al gespeeld met de hengel met veren. Ze is tig keer buiten geweest.
Ik vermoed dat ze ook weleens krols kan zijn.
Marcella schreef:Merry en Pippin, maar LOTR fan.
Orijen cat & kitten bereid van scharrelkip en kalkoen, in het wild gevangen vis en scharreleieren.
luuntje schreef:Daisy dat was geen hamdige actie van je vriend.
Stinktje huis nu niet?
Ik denk dat het wel meevalt qua bes,etten van je meiden.
Of hebben ze direct contact gehad?
Dotje is een dotje.
Haha 2 rode bengels. Nieuwe baas slaapt slecht, zij vermaken zich prima.