xYaartje schreef:Geweldige klok heb je gevonden ikke! Ben je nu in Engeland op vakantie?
Ja, nog net.
Maar deze hing dus gewoon bij de Morrisons, de lokale supermarkt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ook nog de Dassenwerkgroep gecontacteerd. Het afgelopen jaar heb ik wel steeds meer dassenactiviteit gespot in de omgeving en vorig jaar ook zelf levende dassen gespot. Ik hoop dus maar dat dit geen lacterend vrouwtje was en dat er nu ergens hongerige dasjes op hun moeder wachten
als ik met m'n moeder loop staan we elke 5 m stil want we horen weer wat fluiten, zien weer iets in de verte vliegen etc
beide met camera, verrekijker en Merlin app aan haha. We hebben over 2,5 km (Beekbergerwoud heeft één vaste ronde die je loopt), ruim 2 uur gedaan
maar het was heerlijk.
. Mijn vriendin is gelukkig ook zo, maar mijn man is meer van het doorlopen, dus dat pakt anders uit. Mooi rondje daar Karlijn, ben benieuwd naar je foto's
!
Ik ben wel ontzettend hyperalert dus ik zie en hoor ook alle dieren. prompter schreef:Ik loop het liefst alleen, want bij elk piepje sta ik stil. Mijn vriendin is gelukkig ook zo, maar mijn man is meer van het doorlopen, dus dat pakt anders uit. Mooi rondje daar Karlijn, ben benieuwd naar je foto's
!
met iemand anders zou het toch anders zijn.
brak lijf en brein hier.

De natuur is zo mooi groen momenteel! 

Raap me op! Die pootjes!

!