Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Glove handig die katten van jou.
Soms zijn ze onbedoeld grappig.
Van wie Azula het heeft? Geen idee.
Omapoes sloopt geen servetten of zet haar tanden in wc papier of een ipad.
luuntje schreef:Kyra wat goed dat je de kitten hebt gered.
Wat is hij/zij mooi geworden.
Toen 10 jaar geleden onze htk-kat kitten was hebben we de achterdeur open laten staan.
Zo kon ze voorzichtig buiten gaan verkennen.
Eerste weken in de tuin en daarna voorzichtig bij de buren in de tuin.
Azula mag niet vrij buiten.
Die heb ik eerst aan een tuigje in de tuin gelaten.
En nu loopt ze los in de afgesloten tuin.
luuntje schreef:Glove mooi begin. Best een grote deken.
Hopelijk slopen ze het niet binnen een week.
Stal_Fiore schreef:Little birdy, oeiiii stoute kat. Hopelijk blijft het bij dit ene stukje.
Annemiek, lastig zeg. Zou ze zelf misschien niet inschatten wat al wel kan? Als ze zo levendig is, zal ze zich wel goed voelen.
Kyra, wat een kanjer zeg! En wat een bof dat jullie hem gevonden hebben. Mijn katten komen niet buiten, dus kan je niet echt adviseren. Zou hem een flinke tijd eerst wel binnen houden en dan steeds onder begeleiding eventjes naar buiten, lokken met wat eten?
Luuntje, wat ontzettend leuk dat jullie van dezelfde moeder misschien een kleintje erbij krijgen. Nu maar duimen dat er een poesje bij zit.
Mooi dekentje LoveGlove! Knap gedaan. Dat zullen ze vast heerlijk vinden. Alhoewel ze denk ik liever jouw nek verkiezen boven het kleedje. Lekker warm bij onze mens-mama.
Myra, wat fijn dat het zo goed gaat. Kanjer is het. Die witte snorhaartjes in die zwarte vacht vind ik altijd zo mooi.
Tancreda, ik heb mijn katten niet met een tuigje om, dus kan je niet echt advies geven. Maar ik denk dat je het goed doet door het steeds eventjes om te hebben. Dit steeds meer uitbreiden.
Smee__ schreef:Hahaha Bowie heeft gisteravond ook vastgezeten in het hengsel van een papieren zakDie ging ook in paniek het huis door ja
Hier ben ik momenteel ook aan het oefenen met de tuigjes. Marley vindt het geen probleem, die hobbelt ook zo met me mee de galerij op en lijkt het alleen maar leuk te vindenBowie is een iets minder grote held. Met hem ben ik vooral nog binnen bezig. Gewoon even spelen met het tuigje om en wat snoepjes geven. En ik doe 'm inderdaad ook af op 't moment dat hij er geen reactie op geeft. Zo wil ik het steeds verder uitbouwen tot hij ook mee naar buiten kan!