luuntje schreef:Azula haar moeder is in verwachting van dezelfde kater.
Zitten waarschijnlijk 4 of meer kittens in.
Wij staan op de lijst voor een poesje.
Kon Azula net wel achter het behang plakken. Muts had servetten gepikt van tafel en verscheurd in de woonkamer. Ze was heel trots.
En kwam lief helpen met opruimen.

Nina en Blacky kunnen er vandaag ook wat van. Ben vaak genoeg boos op ze geweest vandaag
Edit: moet ik natuurlijk nier het hoogtepunr vergeten 
dit was nier perse stout maar wel grappig 
Mijn vriend en ik hadden gisteren friet besteld en dat kwam in zo'n papieren zak. Vaak laten we dat soort dingen nog een paar dagen liggen omdat de katten her geweldig vinden. Her kan als "nieuw speelgoed" worden gezien dus daar kunnen ze dan lekker mee stoeien voordat her weg gaat. Vandaag zijn Nina en Blacky allebei een keer vast komen te zitten in de hendel van de zak 
Bij Nina gebeurt het vaker. Ze raakt er niet van in paniek maar ze gaat er wel lekker mee stoeien. Maar bij Blacky gebeurde het de eersre keer vandaag en ze raakte helemaal in paniek. Ze sjeesde ineens keihard door het hele huis heen mer die zak achter haar aan
. Uiteindelijk ging die zak kapot waardoor ze vrij kwam. Toen rende ze nog even keihard richting kattenboom om te verstoppen. Ik vond her zielig en grappig tegelijk 
Ik heb haar wel even geholpen met kalmeren. Dat had ze ook nodig.