axel_1997 schreef:Oh had ik het weer verkeerd gespeld?![]()
Kat in huis. En zelf brood bakken. Dan raak je af en toe in de war. Maar nu snap ik wel waarom ik laatst met een brood bij de dierenarts stond.

Fijn dat het al beter gaat met Maurice!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snorkel1986 schreef:Dan heb ik nu goede moet n gaat het waarschijnlijk redelijk snel qua fit heid van hem... succes over paar dagen met zulke fladderaars..
fransje23 schreef:Solleke_Noah schreef:Haha inderdaad. Het was weer nandoe-vouwen en dan spuitje tussen de snavel wurmen. Gelukkig heb ik drie katten dus had al wat oefening gehad
Een soort origami?
Maar ipv een kraanvogel een nandoe?![]()
Goed teken dat hij rommel maakt en goed eet. Is hij toch wat aan het aansterken!
jiehaaa schreef:Ik ben blij dat het zo goed gaat met Maurice. Ik googelde even op Nando wrapping en ik hoop niet dat je ooit aan deze variant toekomt…
[ [url=m/fRLBC7.webp]Afbeelding[/url] ]
Solleke_Noah schreef:zo maak je Antoine z'n ergste nachtmerrie wel waar.
Hoe blij ik ook ben dat Maurice een klein beetje lijkt op te krabbelen, ik heb vandaag vijf nandoe-stronten opgeruimd uit mijn atelier, dat geeft ook wel weer grote 'hoe ben ik weer in deze situatie beland'-vibes
Solleke_Noah schreef:Volgens mij denkt Antoine dat ik Maurice heb opgegeten ofzoHij is serieus doodsbang, arm dier. Hij heeft wel een hele emmer korrels opgegeten en ziet er (voor zover ik dat kan beoordelen op 50 meter afstand
) fit uit. Hij krijgt z'n medicatie in z'n drinkwater.
Sabbientje schreef:Ik vind het niet raar dat antoine niet in de buurt wil komen.
Het laatste wat die van maurice gezien heeft is dat die in een doos gevouwen werd.
josien_m_ schreef:Kun je Maurice binnenkort verhuizen naar het stalletje met de warmtelamp daarin? Het stalletje dan gedeeltelijk afsluiten zodat hij er niet uit kan maar Antoine(tte) hem wel kan zien?