Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tones schreef:Zo fantastisch om te zien.
Enneh, wat is Floss ontzettend mooi uitgegroeid.
Wintu schreef:Niet het hele topic doorgelezen, maar super dat je haar een mooi thuis biedt. Dat ze iets om haar hals accepteert is mooi, vele honden uit Roemenie doen dat niet zo 123, aangezien ze een nare ervaring hebben met de vangstok en tevens vaak angst hebben voor mannen.
Ik had Roemenen, mijn oudste is inmiddels ingeslapen, maar ook hij kwam uit een dodingsstation. Daar ging alles in een kooi en de fik er in, lekker goedkoop. Hij was op zijn manier happy, maar het trauma er nooit helemaal uit kunnen krijgen. Mijn twee roemeense teefjes zijn goed bij gedraaid, helaas nog wel sporen van ellende. Succes met de kleine meid.
kimmie261 schreef:Ja, was echt een bijzonder lief berichtje van ringoland... hartverwarmend..![]()
En ik ben blij dat ik nog niet verveel met mijn filmpjes,![]()
![]()
Citaat:Oh ik heb eigenlijk zoveel te vertellen...maar ik zal het kort houden, anders wordt het zo saai..
kimmie261 schreef:tones schreef:Zo fantastisch om te zien.
Enneh, wat is Floss ontzettend mooi uitgegroeid.
Jaa, Flossie, zij is zo vreselijk lief, ik ben echt gek op dat meisje![]()
Wintu schreef:Niet het hele topic doorgelezen, maar super dat je haar een mooi thuis biedt. Dat ze iets om haar hals accepteert is mooi, vele honden uit Roemenie doen dat niet zo 123, aangezien ze een nare ervaring hebben met de vangstok en tevens vaak angst hebben voor mannen.
Ik had Roemenen, mijn oudste is inmiddels ingeslapen, maar ook hij kwam uit een dodingsstation. Daar ging alles in een kooi en de fik er in, lekker goedkoop. Hij was op zijn manier happy, maar het trauma er nooit helemaal uit kunnen krijgen. Mijn twee roemeense teefjes zijn goed bij gedraaid, helaas nog wel sporen van ellende. Succes met de kleine meid.
In Roemenie doen ze helaas liever niet met een spuitje euthanaseren, dat kost geld nl...![]()
, het lot is zo triest daar voor de honden...
Dank jullie wel voor alle super leuke en lieve berichtjes.. En wij zijn net zo blij zoals ze vooruit gaat, ik had dit ook nooit verwacht...
Gisteren kregen we ook een heel lief berichtje van Ringoland, die mensen hebben zo hard met haar gewerkt om haar daar al een beetje comfortabel te maken, en die zijn ook zo blij met wat ze zien en hadden dit ook nooit verwacht..
Hier zijn nog 2 leuke filmpjes van gisteravond:
Duitsland- Roemenie ,![]()
![]()
[ Video ]
[ Video ]
Verder zijn er weer vorderingen,
- ze laat zich buiten heel goed aanraken en aaien ,dat gaat echt heel goed, in huis is ze nog bangig, gaat wel beter maar ze is daar nog niet zo als buiten
- vanmorgen in bed heeft ze zich uitgebreid laten tutten , echt zo lief![]()
![]()
- ze loopt buiten los, de sleeplijn hebben we er vanmorgen afgehaald en aangekeken hoe het gaat, ze deed niet anders als in die lijn bijten, dus maar geprobeerd, en dat is heel goed gegaan, ze luistert echt heel netjes en is dan veel vrijer...
- ze durft eten uit mijn hand aan te nemen.. dat had ze niet eerder gedaan..
Zijn best weer veel stapjes vooruit in een paar uur toch??
Tinkermuts schreef:Supermooi hoe het gaat, die buitenlandse hondjes zijn vaak zo ontzettend sociaal en weten zo goed hoe ze zich moeten gedragen naar soortgenoten.
Heb er aardig wat in mn uitlaatservice en eigenlijk de meeste echt superleuk met de andere honden.
Vertrouwen naar de mens ander verhaal maar zo te zien ziet Dushi razendsnel in dat jullie haar reddende engels zijn.