Ze hebben namen! Van links naar rechts: Bibi, Jackie, Guusje, Loekie en Ozzy Het is best koud, dus vandaag maar even geen individuele foto's en de foto's met de vader moeten ook nog even wachten.
Ooo die zijn leuk zeg! Ik dacht altijd dat ze haarloos geboren worden haha. Ook groter dan ik had verwacht. Heel leuk!
BelgenGek
Geplaatst: 06-11-21 16:58
Ohhh Loekie
beert
Geplaatst: 06-11-21 17:46
BelgenGek schreef:
Ohhh Loekie
Dit was precies mijn reactie! Alsof ze net iets te enthousiast melk heeft gedronken
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 06-11-21 18:09
Wat een schatjes
En WOW, die laatste foto waar ze allemaal op een rij zitten, dat ze met zijn 5en allemaal de dag ervoor allemaal tegelijk nog in Billy zaten! Hoe pastte dat
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-21 18:27
Ik vind Loekie ook echt geweldig Ze was meteen al heel brutaal en huppelt de hele kooi door achter Billy aan. Ze popcornde vanmorgen ook al en het was de eerste die aan Billy's eten begon. Samen met Guusje, dat is ook een stoer type! Net als tante Wikkie
Bizar is dat ja! Dit is twee uur voor de geboorte:
Zoolgangster
Geplaatst: 06-11-21 19:09
melody7 schreef:
Ze hebben namen! Van links naar rechts: Bibi, Jackie, Guusje, Loekie en Ozzy [ [url=m/S6Zgnx.jpg]Afbeelding[/url] ] Het is best koud, dus vandaag maar even geen individuele foto's en de foto's met de vader moeten ook nog even wachten.
Ze liepen rond, dus ik heb toch nog wat foto´s gemaakt
Ik ben helemaal weg van Loekie, ze lijkt zoveel op Wikkie en Nibbit. Toevallig zijn de cavia's uit mijn lijn met donkere koppies altijd super brutaal, zo leuk Guusje is ook zo. Ze gaan steeds samen op stap en Loekie staat regelmatig aan de andere kant van de kooi omdat ze met Billy mee huppelt. Ze kan haar nog bijhouden ook
Hier met tante Wikkie Wikkie vindt volwassen cavia's stom, maar baby's vindt ze dan wel weer leuk.
Met partner in crime Guusje andijvie keuren.
Alfie mocht even met zijn zoon op de foto, want die komt als hij oud genoeg is natuurlijk bij papa wonen
Tante Wikkie en Loekie zijn te leuk. De rest mag er ook wezen trouwens. Het is maar goed dat ik geen caafjes hoef want anders zou ik acuut last krijgen van hebberitus.
Temeraire
Geplaatst: 06-11-21 21:42
Ze zijn zo leuk
En erg leuke foto's!
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-21 22:42
Ik heb wat filmpjes van vandaag uitgezocht
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 06-11-21 23:17
Onbegrijpelijk dat ze pas een dag oud zijn, zo schattig. Ik ben gek op cavias. De piepjes, hupjes alles. Maar ja allergisch dus kan ze nooit zelf aanschaffen.
Te cute, die achterpoten doen andere dingen als ze willen haha Mijne alweer vier weken en vandaag gaan de boy,s bij mam en zusjes weg, worden vervelend haha