Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Ohh wat een heerlijk topic!
Ik heb al een 2-jarige kater, Karel. Ik merk dat hij zo dol is op andere poezen, dat ik al een jaar aan het zeuren was bij vriendlief voor een kat erbij. Nu zijn we inmiddels verhuisd naar een ruim hoekhuis en heb ik eindelijk toestemming!
Het is dit dropje geworden, we gaan haar Meza noemen. Ze komt pas na onze vakantie, dan is ze 15 weken ongeveer.
[ [url=m/ej7SZ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/otvS7t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze komt bij deze stoere kater, Karel:
[ [url=m/vucrfe.jpg]Afbeelding[/url] ]
CCCCC schreef:Jij nog niets gehoord appeltje? Wat een gek verhaal!! Ik zou helemaal gek worden als ik niets meer zou horenIk zou eigenlijk in staat zijn er gewoon heen te rijden denk ik haha.
bamisalami schreef:Hier geen nieuwe katten aanwinst, vind het gewoon leuk om de foto's te kijken
Ik vind het altijd zo grappig dat die oren zo groot lijken en dat ze daar vanzelf in groeien als het ware. Die van mij zijn nu 4 maar toen ik ze net had, vond ik hun oren zooooo groot.
xoranlover schreef:@caitlin ik weet het niet denk 4 of 5 maar 6 kan ook.
Ik vraag dus geen aanbetaling en breng alle kittens zelf weg. Mensen mogen komen kijken vanaf dat ze 8 weken zijn. En van mijn part komen ze elke week. Vanaf dat ze 14-15 weken zijn mogen ze weg. Katers castreer ik in het nest en die blijven dan een weekje na de castratie voor ze weg mogen.
@appeltje vind je dat geen risico van foto’s een kitten kiezen? Ik had mensen vorig nest uit Rotterdam. Die van de foto helemaal verliefd waren op 1 katertje maar toen ze hier waren hadden ze een veel betere klik met een andere.
Ik breng niks weg als mensen niet komen kijken.