Maar ze negeren elkaar compleet. Ik zie Scampi ook enkel in een flits, als hij van de eendenvijver (hij verstopt zich achter de ton) naar het nachthok spurt en weer terug
zijn beenspieren worden goed getraind alleszins
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En wat heeft Scampi een geluk gehad dat ie bij jou terecht is gekomen, Solleke_Noah
)
veel te veel hoekjes waar hij zich kan verstoppen nu. Het vliegen heeft hij ondertussen helemaal uitgevonden!
ik ben elke dag in de ren voor het water verversen, eten geven en natuurlijk eitjes rapen. Het plonsbad staat aan de ene kant van de ren en de eitjes liggen (meestal, eenden zijn niet zo honkvast
) aan de andere kant.
elke.dag.opnieuw. Enig leereffect is hem vreemd
Ik zie het dus helemaal voor me hoe die Scampi als een roadrunner door die ren heen stuift!! Solleke_Noah schreef:Jahij heeft vast al vaak gedacht 'had de kat me maar opgevreten'
Vast niet!! Zizipicoleo schreef:Hey, wat toevallig. Das idd niet zover weg.Superschattige eendjes ook, @Barramundi! Ik zie trouwens dat ik bij jou 'in de buurt' woon, wat grappig! Ik zit aan de andere kant van Brisbane, aan Moreton Bay.

ze was nog maar 8 jaar oud, kerngezond, super fit....... het besef is er ook nog totaal niet, ik snap er nog steeds niks van. Mijn hoofd gaat heel de tijd van 'hoezo??'. Wat een gemis
Lewis, onze andere poedel (de abrikooskleurige) is enkele maanden geleden tussen onze vingers door geglipt, uitgezaaide nierkanker, hij was nog maar 9 jaar oud. Ze waren altijd samen, altijd zo verbonden... het lijkt bijna alsof ze het wel mooi vond geweest en hem gewoon achterna gegaan is. Opeens op enkele maanden tijd geen enkel hondje meer