Ze is nog steeds helemaal paranoïde van vreemden. Ik ben goedgekeurd. Als ik thuis kom komt ze al mauwend en schreeuwend op me af rennen voor aandacht en om te kroelen

Mijn vriend is nu … - ok. Aaien lukt als we haar tricken, ofwel dat ze denkt dat ik haar aai, maar stiekem zit hij naast mij en aait hij

We hebben nu een logee (menselijk

Ik weet niet zo goed meer hoe ik haar kan helpen hiermee behalve puur tijd. Tot nu toe was mijn vriend de enige die haar eten en snoepjes gaf, bewust omdat we weten dat ze angstig is voor mannen. Nu we een logee hebben zorgen we ervoor dat hij eten en snoepjes geeft, maar de paniek blijft. Ze blijft gelukkig wel in huis/tuin, maar ze mogen haar absoluut niet benaderen. Als ze op afstand toe kijken, dan komt ze wel met mij kroelen maar ze slaat gewoon echt doodsangsten uit vreemden.
Ze blaast, slaat, bijt. Nu is onze gast gelukkig intelligent genoeg haar alleen te laten behalve de snoepmomentjes (en die gaan op afstand - snoepjes jagen

Ik wil mijn meissie gewoon helpen, maar naast plaats en rust weet ik niet zo goed wat te doen. Iemand nog tips?