Nu alleen nog een fatsoenlijk loopwiel en inrichting

Andere winkels zijn er ook mee aan de slag gegaan nadat de Dibevo een workshop bij ons in de winkel heeft 'gevolgd' en er een artikel over heeft geschreven.
Heel positief voor het dierenwelzijn!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Nou, als je dat al gaaf vind!
Nu alleen nog een fatsoenlijk loopwiel en inrichtingHet voorbeeld bij het stukje tekst van hun collega hadden ze beter gelijk in het aquarium kunnen maken!
Andere winkels zijn er ook mee aan de slag gegaan nadat de Dibevo een workshop bij ons in de winkel heeft 'gevolgd' en er een artikel over heeft geschreven.
Heel positief voor het dierenwelzijn!
Fenrir schreef:xDenies schreef:Ik heb vernomen dat het los van elkaar staat![]()
Het bedrijf an sich is aan de foto's en dergelijke te zien en de 'service' overduidelijk een groothandel voor kleine knaagdieren.
Ik kende idd alleen de handelskant, vandaar mijn vraag.
Atalja schreef:Ik vind de bakken hier zo leuk, ik wil dat ook zeker gaan maken voor hamstertjes.
Echter wil ik graag van de zomer ofzo verhuizen, eigen huisje, dus kan ik beter tot dan wachten
MarlindeRooz schreef:Op jouw kastje past ook wel een 80x50! Beetje uitsteken is niet erg hoor!
Marisje76 schreef:ik ga ook beginnen...
gisteren wat spullen besteld bij zooplus even een basis om alvast te spelen daarna ga ik ikijke wat er nog meer nodig is.
We hebben en rusje Ukkie (ropenaam Tuk) van 2 1/2 een oudje dus. We zijn pas verhuisd en ze is van een draadkooi naar mijn oude aquarium gegaan van 1m
Voor nu zit er hooi en krullen in en een klein badje van chinchillazand, ik merk dat ze super in haar vel zit, ze is vrolijk en is nog nooit zo mooi op gewicht geweest het lijkt wel een jonkie.
Het is zon lieverd heeft nog nooit gebeten en als mn dochter naar bed gaat roept ze haar en dan komt ze altijd uit haar slaapplekje om eruit te gaan en even te knuffelen echt superlief!!
als alles klaar is zal ik een foto posten