Zooo wat een horens! Vind je dat dan niet eng? Het blijven toch dieren haha Ik kom ze hier wel eens in het duin tegen, meestal loop ik dan toch even wat sneller
Wat leuk dat je die ossen hebt Schotse hooglanders vind ik helemaal geweldig! Let je er wel goed op dat je de klauwen bijhoudt? Dat wandelen wat je doet is goed voor het afslijten
Ze krijgen brok van de Aveve, weet niet of dat in Nederland bestaat? Brok voor koeien vanaf één jaar. Beide krijgen ze één schep per dag gemengd met luzerne.
Over de klauwen twijfel ik nu eigenlijk... ik dacht dat ze wat lang waren, maar m'n dierenarts zei dat ze goed waren.
Kijk even op verschillende plaatjes hoe de klauwen er uit behoren te zien en anders bel je een klauwverzorger Die zijn er genoeg. Het zal ook al schelen als je zelf de klauwen kan oppakken zodat ze niet in een bekapstal hoeven.
Zijn ze inderdaad niet haha. Je kan Fons wel aaien, maar als je te lang in zn buurt blijft gaat hij 'spelen'. Dan begint hij met zn hoofd te duwen tegen mij, maar dat beest is natuurlijk veel sterker, ook moet je oppassen als hij zn hoofd draait dat je geen hoorn in je lichaam krijgt.