Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
krijg altijd zoveel vragen. Maar ik leg liever dingen vaker uit dan dat mensen slecht geïnformeerd zijn. Zoals leonie87 en Femek2902 zelf al eerlijk benoemen dat het niks voor hen zou zijn, zo zal dat voor veel mensen gelden.
Ik heb inmiddels al vaker mensen gezien die er eentje aanschaffen en kort erna weer wegdoen omdat het toch niet was wat ze verwacht hadden... Het moet echt je ding zijn. Maar ik vind ze geweldig 
) en ze hebben er ook nog geen controle over dus daar moet je wel op letten. Maar zodra ze wat ouder zijn wordt dat veel minder.
. Maar of het op de langere termijn wat zou zijn, is een tweede.
Hier past het niet en tegen dat de verhuizing rond is is het al 1 juli geweest denk ik, en dan is het ook nog zomervakantie... Ik hoop zo dat het niet doorgaat eigenlijk, egeltjes zijn zo leuk

Het gaat meestal wel goed samen met andere huisdieren, maar met sommige grote honden die bijten moet je natuurlijk wel uitkijken. Die kunnen best een egel te grazen nemen ondanks de stekels.
en de stekels zijn net aan een cm, soms iets kleiner. Als ze klaar is met deze quilling moet ze nog vaker... rond de 12 weken is meestal de laatste, sommige verliezen nog een beetje als ze een halfjaar oud zijn maar in principe hebben ze dan gewoon hun "volwassen" stekels.

ik kan geen genoeg van je egeltjes krijgen doe nog maar 580 foto's
Krijg er ook echt geen genoeg van!