Happy16 schreef:Enenen???
Volgens mij doet Pippa het rustig aan. Heb nog niets gehoord in ieder geval
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze kwam er in stuit (stuip?) ligging uit dus eventueel had er slijm in haar luchtpijp/longetjes kunnen zitten. We hebben er iets uitgezogen maar dat mocht ook niet baten.
ze heeft het niet overleefd... De dierenarts hadden we al gebeld maar die vertelde ook dat hij niks kon doen.
nou, toen pippa eenmaal onder narcose was en alles klaar was ging het gebeuren. De keizersnede zelf gaat vrij snel. Eerst kwam er een zwart witte uit. Je ziet eerst geen teken van leven omdat de pups ook wat van de narcose meekrijgen. M'n pa wrijven, wrijven en nog eens wrijven en toen kwam er teken van leven
ondertussen kwam nummer twee er ook uit, veel zwart (of donkerbruin) met een beetje wit, ongeveer zoals pippa, die was een stuk groter en gaf met het wrijven ook al snel teken van leven. Toen ze begonnen te piepen was het plaatje helemaal compleet
nog even doorgewreven en uiteindelijk mochten ze lekker warm in de couveuse toen ze helemaal zelfstandig en constant ademden. Na een tijdje mocht Pippa wakker worden, ze was wat suf maar doet het goed nu! Ze liggen nu met z'n 3tjes in de werpkist en beide pups drinken al!
nu ben ik net weer mn bedje ingedoken want ik heb vannacht wel 2 uur geslapen!