poetser,jij was toen heel jong nog ,denk dat je ouders je ook hebben willen beschermen,en dat ouders ook niet alles vertellen aan kinderen..en een poosje pijnstillers geven is niets misdadigs aan hoor,je hebt gewoon nog een extra tijd van quinto zo kunnen genieten...koester die tijd maar 
en pff net had joesje dus alsnog gebraakt buiten en die ben ik naar binnen gaan brengen ,komt mijn vriend binnen waar ik bleef ,die wilde met de honden naar achter gaan,nu had ik al met paarden in de wei zetten zo af en toe in die wei gekeken waar donnie zijn stok lag en ik kon er gewoon niet in lopen,maar ja ...nu dus toch mee gelopen en jemig wat heb ik staan huilen bij zijn stok,hij lag daar nog van de vorige keer,klaar om weer boven te blaffen...
die stomme stok is ook nog eens het enige tastbare van Do...hij had geen eigen halsband,geen eigen mand,geen balletjes of andere dingen...alleen die stok,dat was zijn lust en zijn leven...
en daar dan staan zonder blije do bij zijn stok,ik had het niet meer...och mijn hemel ik mis hem nu al zo,en hij is pas 3 dagen weg...het echte besef van weg zijn moet nog gaan komen..
mijn lieve dootje toch...waarom nou toch,hij was nog zo blij en zo mooi...