Kitten Rambo volledig geaccepteerd door pleegmama!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 23:21

Kittens zijn kleine rampjes qua pesten maar ze kijkt al echt lief met hem naast zich

madelief88

Re: Kitten Rambo volledig geaccepteerd door pleegmama!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 10:20

Ja, dat heb ik nooit meegemaakt dat ze vreselijk kunnen pesten, maar Rambo is daar erg goed in :D Proberen de katten hem te wassen, gaat ie gewoon lopen bijten.

Ik 'vrees' wel echt dat Rambo een buitenkat in hart en nieren is. Onze andere katten zijn echt binnenkatten (balkon vinden ze heerlijk maar verder durven ze niet echt). Op zich fijn, want we wonen aan een weg (aan de overkant is wel een natuurgebied maar dan moeten ze wel die weg over). De weg is 30 weg maar constant bussen en ze rijden er vrij hard. Dat vind ik dus best eng, daarnaast vind ik het nooit prettig als een kat overlast veroorzaakt. We hebben geen tuin, dus kunnen niks voor hem afzetten.

Ik had net het raam voor de grote katten opengezet zodat ze met dit lekkere weer op het balkon kunnen, maakten ze dankbaar gebruik van. Duurde een paar uur voordat Rambo doorhad dat hij dus ook naar buiten kon. Binnengehaald (nog niet eens zo makkelijk als het lijkt) en nu zat hij echt even te mauwen dat hij naar buiten wilde...

Moeten maar even kijken. Mijn vriend wil ze echt absoluut niet naar buiten, maar goed, een kat die tegen de muren opvliegt (bij wijze van) is natuurlijk ook niet ideaal.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:51

Wat een leuke foto´s weer Madelief en wat groeit ie zeg+
Dat naar buiten laten gaan is ook heel moeilijk natuurlijk ik hoop dat jullie er samen uitkomen tegen die tijd.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:56

Op deze leeftijd kun je ze nog leren om aan een lijntje te lopen.
Misschien kun je het balkon afzetten met een katten-net?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 19:13

Hij groeit zeker hard! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat inderdaad, gewoon niet eerder zo'n situatie aan de hand gehad :)

Senna21, aan een lijntje als in de zin van een blokje om of aan een lijntje vastzetten buiten? Want buitenruimte hebben we dus niet echt. Balkon is vooral breed, maar niet heel diep. Balkon is veilig als hij groter is, nu is hij nog te klein (kan aan de onderkant erdoor).

En hij ziet niet echt goed gevaren, van de week hing er was boven het trapgat en meneer springt er van bovenaf in en staat vervolgens te balanceren tussen de lijntjes, doodeng, hield mijn hart vast! Gelukkig snel kunnen pakken.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 19:26

Whahaha ik zie het helemaal voor me op dat wasrek en ook jou beneden staan te kijken.
Verschrikkelijke momenten zijn dat maar ze kunnen zich aardig redden die katten en ze hebben 7 levens.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 09:50

wát een schatje <3 <3

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 23:05

Oh, ik hou mijn hart vast voor alle avonturen die ik met dat kleine monster moet gaan beleven! :')

(Ik ga een weekje op Madelief dr katten passen, dat wordt nog wat als ik die verhalen hoor :+ )

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 20:31

Aah, iedereen die hier komt roept alleen maar de hele tijd hoe schattig ie is, en dat is ie ook echt :D Maar wel op en top kitten met kittenstreken :D Nog steeds erg blij dat je de katten gezelschap gaat houden :D

Ik ga dus inderdaad weekje weg, dus daarna kom ik wel weer updaten met foto's. Hij begint al weer goed te groeien, wordt nu echt zo'n slungeltje :)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 11:25

Krijgen we dan de foto's te zien van hoe hij in de gordijnen hangt en zo :D ?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 13:50

Ja, haha, daar heb ik wel 1 foto van :D

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:16

Nou, gelukkig heeft hij nog niet in de gordijnen gehangen.. Maar hij jaagt die grote katten op, hangt in mn vingers, mauwt als ie geen aandacht krijgt, duikt de hele tijd in het kastje van de tv (wat absoluut niet mag!), kruipt achter het gordijn, valt mn mobiel aan, etc :') Wat een draak!

Maar dan komt ie weer vet lief bij me liggen spinnen en kroelen en knuffelen en mn neus likken en dan is het allemaal weer goed <3

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:27

Kijk, zo zit ie nu op schoot :+

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 10:33

Schattig monstertje :D

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 19:46

Wat een droppie zeg!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 14:44

We zijn weer thuis sinds gisteren *\o/* Toch altijd lekker!

Met Rambo gaat het goed, heel erg blij met de oppas van straww_, want veel aandacht heeft hij wel nodig :D

Net terug van de dierenarts, voor zijn tweede enting. Hij is vandaag precies 13 weken :)
Leuk dat ie het weer vond bij de dierenarts :D Al die mensen die hem aandacht geven, en de assistente die bij de keizersnede was, vond het ook weer geweldig om hem te zien. Iedereen vind hem altijd echt prachtig, hihi heel leuk. Hij spinde weer zo hard dat hartslag luisteren m niet werd :P Maar verder weer kerngezond, weer gewogen en hij woog ruim 1.4 kg :)

Deze week plaats ik echt foto's, beloofd!

Net runderkauw-iets gegeven (omdat hij altijd zo graag kauwt en veel trek heeft), bleef er bij, maar goed ook want meneertje de schrokop besloot een stuk van zo'n 5cm in één keer weg te werken. Ging dus niet, gelukkig kon ik het er zo uithalen, ffieuw... Daarna even hem apart genomen zodat hij rustig uit mijn hand het kon eten en na een paar correcties snapte hij dat en ging dat een stuk beter!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 10:02

Nou, even tijd voor foto's :D Ben sneller dan jullie, toch goed van mij :D

Eerst even wat foto's hier in huis, aantal ook gemaakt door Eva (straww_), leuk!

Eerst de beloofde gordijnen foto :') Niet heel duidelijk, maar wil hem natuurlijk altijd zo snel mogelijk eruit plukken. Hij heeft het nu al even niet meer gedaan:

Afbeelding

Knap jochie:

Afbeelding

Met zijn mama samen, nog een uniek momentje op het moment (ik lag zelf al op bed ivm vroege vlucht), ze hebben een half uur zo gelegen en Eva had het vastgelegd!

Afbeelding

Sooo cute (ook door Eva):

Afbeelding

Afbeelding

En deze is het meest recent, van maandagavond:

Afbeelding

Dan nog wat foto's van de shoot, zoveel prachtige foto's gemaakt waarvan ik er nog maar een paar heb laten zien:

Hihihi (je ziet trouwens al weer echt verschil, hier is het echt nog een ukkie):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hopelijk iedereen weer blij met Rambo spam :D *\o/*

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:06

Hij is echt leuk! <3 leuke foto's weer, vooral die met Nala is erg lief!

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 12:24

Wow, hij lijkt alweer groter! Zeker vergeleken die fotoshoot-foto's :+:

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:07

Agut, die met alleen dat staartje, en die laatste met die kromme pootjes :D .

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 14:23

Die staart en die bloempot is echt te grappig! Haha. Ik krijg nou al leuke ideeën voor mijn 4 kittens.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:57

Wat een leuke foto´s weer, vind het echt leuk om te zien hoe hij groeit en zijn streken zijn ook geweldig hahah.
Arme gordijnen :(:)
Wij hebben ook twee kittens sinds kort (vandaar dat ik even geen tijd heb gezien om te posten) en ik heb de gordijnen maar even voor een poos verwijdert.
Fijn dat alles goed is gegaan met de oppas.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:48

Hele leuke foto's weer, ts! Ik vind die één na laatste echt grappig, hij staat helemaal klaar om in actie te komen! :)) :D De laatste foto is eigenlijk wel de allermooiste. <3
Hihihi, blensink heeft alvast slimme maatregelen getroffen! :D

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 17:24

Hij groeit zeker hard! Inmiddels is hij alweer 3,5 maand en afgelopen zaterdag woog hij 1.6 kg :)
Hij lijkt wat rustiger te worden, hoef geen uren per dag meer met hem te spelen, erg fijn ;)
Brenda, twee kittens, leuk joh!! En verstandige voorzorgsmaatregelen ;) Foto en vertel eens wat meer??

Ik heb weer wat leuke plaatjes voor jullie én een leuk fimpje (als je hieronder erop klikt kom je bij het filmpje uit):

Afbeelding

Zie net dat ik nog maar drie foto's deze pagina mag plaatsen, had er iets meer uitgezocht, maar die houden jullie nog tegoed ;)

Kiekeboe:

Afbeelding

Alledrie samen, en ja hoor, wie kliert er weer :P

Afbeelding

En nog even Nala in het zonnetje, letterlijk en figuurlijk!

Afbeelding

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 21:24

Wat gaat het toch hard hè, ts! Leuke foto's weer, die zwart met witte kat lijkt zoals hij staat precies op één van mijn eigen katten! :D Wat ligt Rambo heerlijk te genieten op het filmpje, heel schattig! <3 Hij ziet er op het filmpje wel roder uit als op de foto's. Is hij ook echt zo verkleurd of ligt dat aan de apparatuur? :)