Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winner91 schreef:Het ging mij erom mijn hondje te laten zien. Het is uberhaupt niet eens dat er een probleem is.
Veel mensen creëren een probleem terwijl het allemaal heel goed gaat met Brown. Moeder was 1,5 en voor de 3e keer loops heb ik mij weten te vertellen, heb hier verder niet bij stil gestaan eerlijk gezegd. Maar moeder en pups zagen er goed uit.
my_precious schreef:dierenfan schreef:erg leuke foto's en een enorm leuk hondje zeg! trillen kan heel goed door spanning komen en hoeft niet door de kou te komen hoor
Vanwaar komt je pup als ik het vragen mag? Dit omdat ze nog maar 8 weken is en dat is voor een chi pup erg! vroeg om weg te gaan bij zijn/haar moeder en vind ze ook geen typische chihuahua kop hebben eigenlijk. Heb je de ouders of moeder en foto van de vader gezien? Is het met/zonder stamboom?
ik vind het ook erg vroeg, ben zelf fokker van chihuahua's en mijn puppies gaan pas bij 10 a 12 weken weg.
wel een super leuk chitje heb je TS een blauwe? als ik het goed zie op de foto.
en 1,5 jaar is veel te vroeg om te fokken met een chi die nog geen 2 kilo weegt.
bij een echte fokker met hart voor de hondjes fok je pas vanaf ze 3 jaar oud zijn en heb je maximaal 2 a 3 nesten in een leven van een teefje.
maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
ik vind de site ook boekdelen spreken.
maar als ts gelukkig is met het hondje en het hondje is helemaal gezond en heeft zijn/haar nodige entingen enz gehad is er toch niets aan de hand?
Amen! Helemaal mee eens.