Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ook echt van die angstaanjagende blikken..
Fiffill schreef:Loki is net lekker in een oatmeal badje geweest (hij had er zelf niet zo'n zin in) is hij ook weer mooi vrij van vieze poepvoetjes voor als we vanavond naar Femke gaan voor de fotoshoot
Zit hij bij me op te drogen in een handdoek, wil hij weer gaan anointen, je bent net in bad geweest sukkeltje
Hij verliest nog steeds best veel stekeltjes maar er zitten nu ook donkere tussen. Gister mocht 'ie wat spelen met mij en m'n vriend (lees: onze kleding kauwen) en toen schudde hij zich uit, vlogen er stekeltjes in het rond
maar hij is droog en schoon, dus hij mag weer verder slapen in alle rust 
(ik hoop vooral niet dat hij alles onderpoept
)
als je ze wakker maakt en ze eruit haalt moeten ze nog wel vaker poepen/plassen, dus meestal laat ik 'm (als hij nog niet zelf wakker is) eerst even wat rondlopen in zijn hok, wat eten, en dan kan hij meteen z'n behoefte daar doen en niet op mijn vloer
(of op mij)
Ik wacht (on)geduldig af
ik hoop dat je shoot erna ook goed ging!
hij ging de hele tafel over (en eraf, als ik niet uitkeek
) maar er zitten vast wel wat leuke foto's tussen!
hij vond het wel een beetje spannend denk ik, ineens in zo'n andere ruimte. Maar hij zat hier net alweer rustig te eten dus geen stress

want hij kan zo druk zijn. Als hij zo enthousiast is negeert hij ook gewoon al het voer, en meelwormen vind hij dus helemaal niet zo interessant
gisteravond gingen mijn vriend en ik een film kijken en eerst mocht Loki nog even los, nou hij bleef maar naar ons bakje met cashewnootjes rennen, hilarisch
maar dat mag 'ie dan weer niet. Meelworm werd keihard genegeerd
terwijl mijn vorige egeltje echt een moord deed ervoor, zodra ze ze zag viel ze al bijna op ze aan.
Ik moet echt nog iets vinden waar Loki een moord voor doet... 
*
!!
heb er inmiddels ook een paar van Nero ontvangen (klik) even eentje in link, want weet niet of ik foto's van 'm in dit topic mag plaatsen. Als ik de rest van de foto's heb zal ik een apart topic openen.