Die foto's van Lenthe, heb er smakelijk om gelachen En wat worden de beebs al groot! Super leuk zeg
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-12 16:30
Ze zijn alweer een week geweest (zondag)! Ze doen het super. 2 zijn al bezig met oogjes open doen. Lotte Ghana is iets kleiner, die doet het wat rustiger aan met groeien maar groeit ook heel goed. Zij woog vanmiddag 190 gram, vanavond komt de officiele weging. De rest is boven de 200 gram, super Ik heb ze inmiddels al iets schoner gekregen maar ze blijven vieze toetjes hebben
Cherry Blossom (Blue Tabby?)
En even snel de camera in m'n moeders handen gedrukt
Wat zijn ze lief sanne! vooral die zeehond die je gisteren via whatsapp stuurde Ik had gelijk het "hebben hebben hebben"gevoel. Je moet ons maar een kittensverbod geven als we komen knuffelen
Hahahaha. Maar Layla wil zo graag een écht zusje!!!
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-12 10:31
Ze doen allemaal al hun oogjes open. Sommige iets verder dan de ander maar ze beginnen te kijken! Ze zijn zó lief. Ze worden ook al echt knuffelig. Ze slurpen Tessa lekker leeg met z'n allen. Tessa is zo'n perfect moedertje. Constant bezig met voeden, knuffelen, ontlasten, beschermen etc. Als ik erbij ben en de deur is even open en Lila of Lenthe komt kijken dan spurt ze de kist uit en gaat ze er als een bodyguard voor staan. Cool Ze is 's nachts wel erg vervelend. Het is nog steeds één groot feest voor haar dat ze bij mij op de kamer is. Ze komt regelmatig ff 's nachts knuffelen. En als ze op de kattenbak gaat... Nou.. Dán is het feest. Tessa is altijd heerlijk extreem op de kattenbak die gooit het liefst ALLES ernaast. Die is serieus eerst 4 minuten bezig met overal graven, dan gaat ze d'r behoefte doen en dan gaat ze uitgebreid alles begraven... En niet een beetje uitgebreid.. Nee, behóórlijk!! En dan loopt ze weg.. En toch weer terug om het nóg een keer onder te graven.. Bij het vorige nest was ze ook steeds bezig de plasjes van de kittens extra te begraven. Nou goed bij het kattenbak-gebeuren ben je natuurlijk alláng klaarwakker. Dan gaat ze naar de kitties. Als mama Tessa de werpkist instapt krijgt ze natuurlijk een uitgebreid concert, die kittens kúnnen me toch gillen. Lange uithalen en gigantisch hard, wat een longetjes. Als ze dit niet doen als ze erin stapt zorgt ze daar wel voor, dan gaat ze lekker roepen en wat likken tot ze wel keihard MAMAAAAAAAAAAAAAA gillen. Om ze vervolgens even te laten drinken en dan weer opstaan zodat ze weer gillen omdat ze de tepel kwijt zijn en dan komt ze mij weer in m'n neus bijten. Heerlijk...
Maar ze is wel echt een fantastisch moedertje.. Compleet zorgeloos dit nestje tot nu toe.
Ik ga vandaag ff de 2 weken foto's maken want morgen heb ik geen tijd. Je ziet wel al heel duidelijk wat tabby is en wat niet.
En volgende week is het al zover voor Lenthe. Ze is inmiddels 700/800 gram aangekomen. Ik denk 2/3 kittens. Ze lijkt enorm dik maar het valt reuze mee. Een mooi buikje.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-12 14:04
Hier de (bijna) 2 weken foto's. Morgen zijn ze alweer 2 weken oud, dat gaat echt hard! Ik ben weer lekker op die smeerlapjes aan het poetsen geweest, ze zijn al een stuk schoner als dat ze waren maar ik krijg niet alles goed weg. Wil ze ook niet plagen.
Rocky Road - Begint ineens heel donker te worden. Kleurde wel veel later in dan Lotte Ghana en de pootjes zijn ook lang niet zo donker. Een effen point.
Zucht, Terror Tessa is begonnen met haar opvoedproces. Ze vindt het tijd voor een nieuw plekje. Vannacht hoorde ik steeds ineens één kitten HEEL hard gillen en een doffe tik ergens tegen aan alsof iemand ergens zachtjes tegenaan stoot. Dan was het weer ff rustig en dan weer hetzelfde. Bij de derde keer keek ik wat er gebeurde en zag ik Tessa met een kitten naar m'n inloopkast lopen. Die deur had ik niet goed dicht gedaan en Tessa ging in het hoekje onder de hangkleding liggen met de kittens. Vanmorgen heb ik ze weer teruggelegd in de werpkist en de deur GOED dichtgedaan en ze lag weer rustig met de kittens aan de melkbar. Kom ik net thuis en kijk ik weer waar ze liggen is de deur van m'n inloopkast wéér open en liggen ze daar weer. Ik weet niet hoe ze 'm open heeft gekregen maar het is toch weer gelukt.
Omdat ze nu toch aan het slepen is gaan we meteen de fotostudio (bijkeuken) inrichten voor de kittens zodat ze vandaag daar naartoe kunnen. Dan hoop ik dat ze tevreden is met dat plekje aangezien Lenthe eigenlijk aankomende week op mijn kamer mag bevallen en daar met haar kittens mag. Dus effe kijken hoe Tessa erop gaat reageren.
laura1987
Geplaatst: 01-04-12 12:22
Limoen schreef:
Hahahaha. Maar Layla wil zo graag een écht zusje!!!
PARDON!!!!! Fientje is een echt zusje Als er NOG een echt zusje komt is het een rode en aangezien jij die niet hebt wordt het dan geen terror belle fae meer
laura1987
Geplaatst: 01-04-12 12:23
En als reactie op je verhalen: Fijn he een belle fae?
Ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe ze uitgroeien, of je aan het eerste nest en dit nest kan zien dat het familie is.
De bouw van Lizzy, Layla en Mila was ook prima qua profiel etc. maar die van deze schattepetatjes is nog beter. Vooral Cherry Blossom heeft een koppie om te zoenen De lichaamsbouw kun je nog niks van zeggen nu. Maar de koppies van deze schatjes zien er veelbelovend uit. En de kleur van Layla is wat later met doorkleuren. Deze kittens zijn nú al vét donker. Dat komt door papa Baggio, die geeft héle donkere kleuren door.