Tja iedereen heeft er een andere mening over, ik sta op een pensionstalling en het stikt daar letterlijk van de muizen.
Alles word aangevreten en alles gaat stuk. Iedereen die toen op stal was was er overeens dat dit beter was.
Want ik had ze sowieso niet terug gestopt in mijn kast, ben helemaal gek zeker, alle dekjes en spullen die nog niet zijn
aangevreten het risico laten lopen dat die ook naar zn gortje gaan. Geld groeit mij niet op de rug.
Bovendien, stel ik had ze ergens anders neer gelegd, zouden ze of gepakt worden door de stalkatten, doodvriezen, verhongeren
of uiteindelijk worden vergiftigd met rattengif. Klinkt allemaal heel sneu en dat is het ook! Daar ben ik het helemaal mee eens maar
wat moet je er mee? Mee naar huis nemen?
Wat mij verbaasd is dat er nooit moeilijk word gedaan wanneer stallen of mensen thuis rattenvallen of rattengif strooien en vervolgens
dus hun wilde muizen of ratten uitroeien, maar als t kleine baby muisjes/ratjes zijn, mag dat niet en word je voor gek verklaard.
SpecialBel schreef:Helemaal mee eens. Als dat het enige is waar je aan kan denken ben je niet helemaal 100% volgens mij.
Niet helemaal 100%? Tuurlijk wat jij wilt