Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ze waren helemaal gezond loveidefix schreef:off topic, waarom is iedereen een stille lezer?? Zitten jullie soms heel stil achter de pc of ...?? ik snap m nie![]()
Spanneddd!!!!!!!!![]()
![]()
Wij hadden een kat op stal die was ook mega dik! en toen verdween ze in een keer, en eigenaar helemala ongerust, toen vertelde ik haar ook dat katten dat doen als ze nestje gaan krijgen en jawel de volgende dag was madem er zonder dikke buik. Heeft wel 3 dagen geduurt voor we haar babys hadden gevondenmaar ze waren helemaal gezond

) sMieke schreef:trekpaardluf schreef:joepieee
haha ben heel benieuwt
Maar uhm waarom geven jullie mevrouw de naam Sjors trouwens??
weet ik eigenlijk niet.. mijn broer heeft het verzonnen en iedereen stemde haha
nee mn cam doet t niet
momenteel begint ze te eten en dan weer buik poetsen.. beetje raar haha

sMieke schreef:volgens de da zijn ze er binnen 24 u.. ze vind de waaier eng haha ik heb hem maar even verplaatst.. ze wast nog steeds heel veel.. sjonge ik wou dat ze nou eindelijk eens kwamen haha.. mijn vader zegt dat er een kans is dat ze het ophoud tot vanavond *zucht*
mijn vader heeft ooit een zwarte kat gezien dat kan mogelijk de vader zijn. in onze straat zijn er geen mensen met katten die buiten lopen en op het industrie terrrein acht ik de kans ook niet mega groot op een net opgevoede kater hihi.. dus sjors valt op de ruige mannen
edit... volgens mij heeft ze wel buikpijn.. haar gezichtsuitdrukking veranderd soms (klinkt dat raar? maar zo kijkt ze ook als ze nodig moet poepen hihi)