Heb al een poosje geen reactie geplaatst, maar nu is het toch echt nodig. WAT ZIJN ZE MOOOOOOOOOOOOI. Ik smelt hier gewoon. Hebben hebben hebben. Tis dat mijn huis nu eigenlijk al te vol is maar anders... ik weet echt zeker dat er (als ik een hele grote boerderij heb ofzo;)) een keer zo'n prachtpoesje van jou bij komt! Nouja, misschien niet perse van jou, maar een birmaan in elk geval. Vroeger hebben we er ook 1 gehad, maarja dat is alweer een heeeeele poos geleden. Was er al toen ik geboren werd Nu al een poosje in de kattenhemel natuurlijk. Maargoed, daar gaat het niet om! Wat een prachtige "aardbeitjes" heb je, dat wilde ik even zeggen.
Bijna elke dag gaan de hondjes even bij de katjes haha. Ze hebben nog niet 1x geblazen o.i.d. naar de hondjes, ze rennen er vrolijk op af en gaan in ze bijten enz. De hondjes vinden de katjes helemaal geweldig.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 10-04-11 21:21, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:ITP is niet echt bedoeld voor dergelijk grote updates. Alles na foto 15 is in link geplaatst.
cissy
Geplaatst: 10-04-11 18:15
OOOOOHHHHH! die laatste!!!!!
Wil je dat niet meer doen zulke leuke foto's plaatsen, ik word er hebberig van....
O gut! Wat gaat het snel! Kan ze nu eindelijk weer een beetje normaal gaan volgen, nog een paar dingen die hier moeten gebeuren en dan heb ik weer tijd voor internet Maar kan ze nu af en toe al weer lekker bewonderen En die laatste foto....Fresa is echt net Dup al! Zelfde poses
Fraise Florence is mn favorietje, wat een dametje al zeg! Hele mooie foto's wederom.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 14:10
En ze zijn alweer bijna 6 weken! (morgen)
Ze rennen door 't hele huis, beginnen overal op te klimmen en worden meegesleurd door de hondjes. Isa is heel enthousiast en zorgzaam, maar soms iets té enthousiast.. Ze sleurt ze aan de oortjes weer terug naar de ren.
Was net in het tuincentrum omdat mn pa zo vriendelijk was geweest mn aardbeien planten aan te zien voor onkruid. Moest meteen aan je denken. Heb 4 soorten, maar niet de 3 van je kittens. Die hadden ze helaas niet P: