Ilo Ihana, een klein wit bolletje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ilo Ihana, een klein wit bolletje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:51

Wat een heerlijke foto's weer, die met dat touwtje zijn echt te lief. Heerlijk zo'n fanatiek kittenmannetje <3

Ik vind zijn pootjes echt zooo lief, en zijn staartje ook. Zo mooi dat die net een ander kleurtje hebben. En hij kijkt ook zo wijs met z'n blauwe oogjes. Verkleuren die nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 16:58

Lief, die donkere voetjes. :+:

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 17:19

Man Zwenneke wat is hij leuk zeg!! Prachtig kereltje. 20 april is nog goed te doen, kan je hem elke dag knuffen. Krijgen we dan ook dagelijks een fotoupdate? :P

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 09:08

JolandaS schreef:
Wat een wijsneusje wordt het zeg! Je ziet hem per week (zelf)bewuster worden. <3

Succes met verhuizen. Hoe doe je dat trouwens met al je katten? De mijne hebben vorig jaar een paar dagen in een pension gezeten. Dat waren de zwaarste dagen, want juist als je het zo druk hebt en moe bent, wil je even lekker op de bank met een poes op schoot.....

Dank je! De katten zijn donderdag mee gegaan naar het nieuwe huis. Ze hebben eerst alleen in de slaapkamer gezeten. Nou lopen ze overal rond.
Hoewel er nog heeeeel veel rotzooi staat en er nog dingen geschilderd moeten worden.
Maar ze doen het prima!

Ffortuna schreef:
Wat een heerlijke foto's weer, die met dat touwtje zijn echt te lief. Heerlijk zo'n fanatiek kittenmannetje <3

Ik vind zijn pootjes echt zooo lief, en zijn staartje ook. Zo mooi dat die net een ander kleurtje hebben. En hij kijkt ook zo wijs met z'n blauwe oogjes. Verkleuren die nog?

Merci :D Nee, zijn blauwe ogen blijven zo mooi blauw <3

RedPassion schreef:
Lief, die donkere voetjes. :+:

<3

Ods schreef:
Man Zwenneke wat is hij leuk zeg!! Prachtig kereltje. 20 april is nog goed te doen, kan je hem elke dag knuffen. Krijgen we dan ook dagelijks een fotoupdate? :P

Het schiet al op ja, zeker als je aan het verhuizen bent! Woensdag ga ik wel gewoon naar hem toe. :D En dagelijks...mmm...dat moet ik nog even zien ;) :P

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:46

Lief <3

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 18:47

Lief!!! <3

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 16:48

Dank jullie!

Daar issie weer! *\o/* *\o/*

Hij groeit zo snel nou. Hij is al 1 kilo! (op een paar grammetjes na :P)
Het was super om hem weer te zien, maar wel ook een beetje als een waas meegekregen omdat ik zo moe ben van een week klussen.

Over 2 weekjes kan ik hem non-stop zien en knuffelen <3
Nog maar 1 keertje (volgende week woensdag) dat ik naar hem ga :D

Met zijn broertje Ichi (hij is inmiddels ook besproken)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sexy he? :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zijn mooie koppie:
Afbeelding

Afbeelding

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 16:50

Die oogjes <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:02

Hij is in het echt nog veel leuker. :D En lekker zacht en lief en klein. :+:

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-11 17:29

RedPassion schreef:
Hij is in het echt nog veel leuker. :D En lekker zacht en lief en klein. :+:

:j *\o/* <3

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 17:32

Wat een onweerstaanbaar koppie zit er toch op! Met die prachtige blauwe kijkers! <3
Je ziet hem elke week zelfbewuster worden.

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 09:35

Dank je Jolanda! O ik kan niet wachten op de 22e, dan komt hij officieel hier wonen :D
En zijn stamboom is ook al binnen!
En er zijn al plannen om met hem te showen :D :D :D :D

Gisteren heb ik een nieuwe krabpaal voor ze gekocht en daar mag Ilo ook binnenkort van genieten.
http://www.fressnapf.de/shop/more4cats- ... um-terreno

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:39

Ik had nog helemaal niet gereageerd op je nieuwe foto's :o Maar wauw wat zijn ze mooi! Die laatste is echt zo gaaf zeg!! :+: De 22ste is het zo Zwenneke!!

Humpff wat een krabpaal zeg :wow: Wij mogen ook nodig een nieuwe, hij is helemaal afgekrabt hier :))

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 09:45

:D Dank je Ods <3

De vorige krabpaal was al een beetje kapot en met verhuizen is hij officieel dood verklaard.
En deze wilde ik al heel lang (hout, dus makkelijk schoonmaken, alle mandjes kunnen er af met een drukknoopje en wassen en hij is heel stevig): duur, maar dan heb je ook wat :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:49

oh hij wordt nu wel heel erg leuk zeg, je bent zeker al aan het aftellen, nog zoveel dagen, zoveel uren, zoveel minuten en zoveel seconden..... :)

Die laatste foto lijkt het wel of zn snor is geknipt? Of heeft mamma m afgebeten?
Laatst bijgewerkt door cissy op 10-04-11 09:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:49

Ja maar natuurlijk! Voor Ilo het allerbeste natuurlijk! :))

Nou dat vind ik wel super handig joh! Dat is wel het nadeel van de goedkopere palen, zo moeilijk schoon te maken. Wij willen er wel eentje waar meerdere hangzakken in zitten, dat vinden die van ons zo lekker. Zo'n huisje is grappig maar daar liggen ze toch nooit in. Die van ons niet in elk geval.

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 09:53

cissy schreef:
oh hij wordt nu wel heel erg leuk zeg, je bent zeker al aan het aftellen, nog zoveel dagen, zoveel uren, zoveel minuten en zoveel seconden..... :)

Die laatste foto lijkt het wel of zn snor is geknipt? Of heeft mamma m afgebeten?

Haha, uiteraard is het aftellen begonnen. Maar de tijd gaat nou ook wel snel omdat ik zoveel dingen nog hier in huis moet doen.
Gelukkig denk ik dan niet iedere seconde aan hem :D
Ja....de schuldige is mama :+

Ods schreef:
Ja maar natuurlijk! Voor Ilo het allerbeste natuurlijk! :))

Nou dat vind ik wel super handig joh! Dat is wel het nadeel van de goedkopere palen, zo moeilijk schoon te maken. Wij willen er wel eentje waar meerdere hangzakken in zitten, dat vinden die van ons zo lekker. Zo'n huisje is grappig maar daar liggen ze toch nooit in. Die van ons niet in elk geval.

Voor Ilo, en Adjuh, Almud, Lahja, Sien en Beeb ;)
Denk dat ze van het huisje wel iets minder gebruik maken ja, en hangmatjes zijn ze hier ook wel gek op, maar daar wennen ze wel aan :D
Als ze maar lekker kunnen krabben :D

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:56

Oh voor hun ook ja?

:+

Die van mij heeft drie huisjes, liggen ze nooit in. Enige wat er mee gebeurd is dat ik daar wel eens het speelgoed van de hond verstop. Verder zie ik er nooit een kat. Die kleine zakjes liggen er meestal twee op elkaar in :+ Je kent Oosterlingen, graag zoveel mogelijk in de meest onmogelijke posities :D

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 09:59

Hahahaha ja heeeel herkenbaar :D
De huisjes gebruik ik meestal om alle speeltjes van ze in te verzamelen.
Totdat Sientje ze er weer allemaal behendig heeft uitgevist, dan ga ik ze weer verzamelen :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 09:59

Ziet er niet uit zo'n korte snor, ik heb bij Gwynny per ongeluk dr snor geknipt en dat ziet er ook zo raar uit... :o

Hier ook poezels die de huisjes van de krabpalen niet gebruiken.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:04

Waarom maken ze die dingen dan eigenlijk? :D Jij hebt ook prachtige katten Cissy!! Je Tortie is echt :~

Zwenneke, dat kattenspeelgoed is zo klein, vind je overal!! Toen mijn moeder ging verhuizen hebben we geloof ik een kleine 20 a 30 muizen gevonden onder haar bankstel. Speelgoedmuizen hoor! hahaha ze vroeg zich al af waar die dingen gebleven waren _O- Wij hebben een kist met honden en kattenspeelgoed door elkaar. Onze katten zijn lijp van die beestjes van AH :):)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:16

welke tortie? ik heb er 3 :)
Ik snap ook niet waarom ze huisjes maken, ik heb 3 grote palen met in elk een huisje (of 2) en er wordt echt nooit in gelegen.

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 10:22

cissy schreef:
Ziet er niet uit zo'n korte snor, ik heb bij Gwynny per ongeluk dr snor geknipt en dat ziet er ook zo raar uit... :o

Hier ook poezels die de huisjes van de krabpalen niet gebruiken.

Haha, nee het ziet er idd niet uit. Maar als hij hier komt groeien ze weer lekker aan.
Beeb had het ook als kitten en Sientje ook.

Ods schreef:
Waarom maken ze die dingen dan eigenlijk? :D Jij hebt ook prachtige katten Cissy!! Je Tortie is echt :~

Zwenneke, dat kattenspeelgoed is zo klein, vind je overal!! Toen mijn moeder ging verhuizen hebben we geloof ik een kleine 20 a 30 muizen gevonden onder haar bankstel. Speelgoedmuizen hoor! hahaha ze vroeg zich al af waar die dingen gebleven waren _O- Wij hebben een kist met honden en kattenspeelgoed door elkaar. Onze katten zijn lijp van die beestjes van AH :):)

Huisjes maken ze om die kleine dingen in de verstoppen :') Haha, nee geen idee :P
Heeeel soms zitten ze er wel in bij mij.
En maar goed dat het speelgoedmuisjes waren ;)

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:23

Selene, de ander twee heb ik zo niet herkent :o Zeker ook mooi hoor! Maar Selene vind ik :+: Wil nog wel een Tortie langhaar... die mag Zwenneke voor me fokken :j Toch Zwenneke? O:)

Idd goed dat het speelgoedmuisjes waren, ik denk dat ze het anders wel geroken had _O-

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 10:31

Haha deal ;) :D

Als je heeeeel veel geduld kan hebben