Ik vind zijn pootjes echt zooo lief, en zijn staartje ook. Zo mooi dat die net een ander kleurtje hebben. En hij kijkt ook zo wijs met z'n blauwe oogjes. Verkleuren die nog?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JolandaS schreef:Wat een wijsneusje wordt het zeg! Je ziet hem per week (zelf)bewuster worden.![]()
Succes met verhuizen. Hoe doe je dat trouwens met al je katten? De mijne hebben vorig jaar een paar dagen in een pension gezeten. Dat waren de zwaarste dagen, want juist als je het zo druk hebt en moe bent, wil je even lekker op de bank met een poes op schoot.....
Ffortuna schreef:Wat een heerlijke foto's weer, die met dat touwtje zijn echt te lief. Heerlijk zo'n fanatiek kittenmannetje
Ik vind zijn pootjes echt zooo lief, en zijn staartje ook. Zo mooi dat die net een ander kleurtje hebben. En hij kijkt ook zo wijs met z'n blauwe oogjes. Verkleuren die nog?
Nee, zijn blauwe ogen blijven zo mooi blauw 
RedPassion schreef:Lief, die donkere voetjes.

Ods schreef:Man Zwenneke wat is hij leuk zeg!! Prachtig kereltje. 20 april is nog goed te doen, kan je hem elke dag knuffen. Krijgen we dan ook dagelijks een fotoupdate?
En dagelijks...mmm...dat moet ik nog even zien
)

Maar wauw wat zijn ze mooi! Die laatste is echt zo gaaf zeg!!
De 22ste is het zo Zwenneke!!
Wij mogen ook nodig een nieuwe, hij is helemaal afgekrabt hier
Dank je Ods 

cissy schreef:oh hij wordt nu wel heel erg leuk zeg, je bent zeker al aan het aftellen, nog zoveel dagen, zoveel uren, zoveel minuten en zoveel seconden.....
Die laatste foto lijkt het wel of zn snor is geknipt? Of heeft mamma m afgebeten?

Ods schreef:Ja maar natuurlijk! Voor Ilo het allerbeste natuurlijk!
Nou dat vind ik wel super handig joh! Dat is wel het nadeel van de goedkopere palen, zo moeilijk schoon te maken. Wij willen er wel eentje waar meerdere hangzakken in zitten, dat vinden die van ons zo lekker. Zo'n huisje is grappig maar daar liggen ze toch nooit in. Die van ons niet in elk geval.

Je kent Oosterlingen, graag zoveel mogelijk in de meest onmogelijke posities

Jij hebt ook prachtige katten Cissy!! Je Tortie is echt 
Wij hebben een kist met honden en kattenspeelgoed door elkaar. Onze katten zijn lijp van die beestjes van AH
cissy schreef:Ziet er niet uit zo'n korte snor, ik heb bij Gwynny per ongeluk dr snor geknipt en dat ziet er ook zo raar uit...
Hier ook poezels die de huisjes van de krabpalen niet gebruiken.
Ods schreef:Waarom maken ze die dingen dan eigenlijk?Jij hebt ook prachtige katten Cissy!! Je Tortie is echt
Zwenneke, dat kattenspeelgoed is zo klein, vind je overal!! Toen mijn moeder ging verhuizen hebben we geloof ik een kleine 20 a 30 muizen gevonden onder haar bankstel. Speelgoedmuizen hoor! hahaha ze vroeg zich al af waar die dingen gebleven warenWij hebben een kist met honden en kattenspeelgoed door elkaar. Onze katten zijn lijp van die beestjes van AH
Haha, nee geen idee