Alvast gefeliciteerd met deze 4!!! Spannend zeg....
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 20:30
Ik ben nog naar de DA gegaan omdat ik het idee had dat er nog meer in zat wat er niet uit kwam.. Uiteindelijk maar goed , er zaten er nog 2 in die ze er nooit uit had gekregen.. baarmoeder deed niets meer, was een slappe zak, en er lag ook nog een nageboorte voor de uitgang...
Baileys is nu weer thuis maar slaapt nog..
Ragdollcat
Geplaatst: 18-09-10 20:33
Hahaha die eerste fotos, heel erg leuk en schattig, echt waar.
aah wat een schatjes zeg.. gaat het nu wel goed met moederpoes??
kiwiwitje
Geplaatst: 18-09-10 20:46
En hoe is het afgelopen?? *Stille meelezer* arme poezel
SaBiNa_S
Geplaatst: 18-09-10 20:48
Babsiej schreef:
Voor de liefhebbers... Volledige kat :
Ik vind het altijd enge lelijke katten sorry Arme kat lees ik net.. Leven die 2 die in de buik zitten nog?
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 21:42
Alle kittens leven op dit moment nog.
Het wordt zeker in het begin flessen. Dat is op zich niet zo'n probleem, ik hoop alleen dat moeders ze wel snel gaat ontlasten...
Naja we zien wel, net hebben ze allemaal gegeten uit de fles, en ze zijn allemaal ontlast...
IKbenEllen
Geplaatst: 18-09-10 21:43
Och arme poes.... hopelijk komt alles er door... En kun je nu wel verder fokken met haar omdat je zegt dat de baarmoeder een slappe zak was? Ik heb er totaal geen verstand van hoor
Succes in ieder geval, ik duim voor jullie. En hopelijk snel fotos
Als ik het goed begrijp heeft ze dus 6 kittens gekregen en ze leven alle 6 ? Het luistert wat onzeker toe ... verwacht je dat ze't halen? Ik hoop het echt voor je, en in de eerste plaats natuurlijk voor moederpoes en kittens.
Kido
Geplaatst: 18-09-10 22:00
Volgens mij heeft poesel een keizersnee gehad dus ja ze zijn eruit natuurlijk!
Agos arme moeke, zo'n zware bevalling. Zijn die laatste twee dan met een keizersnede geboren Babsiej of konden er toch nog weeën opgewekt worden ondanks dat haar baarmoeder niets meer deed uit zichzelf? Ik hoop dat alles goed gaat met moeders en de zes kleintjes!
avaluna
Geplaatst: 19-09-10 10:41
Gefeliciteerd met de kittens! Sterkte met de moederpoes, ik hoop dat jullie ze er allemaal doorheen krijgen!
Babsiej
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 13:05
Nee weeen opwekken had ik al 3x gedaan maar er gebeurde helemaal niks meer. Tevens zat er nog een nageboorte in de weg, dus de laatste 2 had ze er niet meer zelf uit kunnen krijgen.
Ze leven nog steeds allemaal.. Hier is het eigenlijk hel.... Ze wil niks met de kittens te maken hebben, ik heb heel de nacht geen oog dicht gedaan, vanmorgen even 1,5 uur. Baileys wil continu alleen maar bij mij onder de dekens liggen. Op een gegeven moment heb ik haar zelfs bij de kittens weggehouden omdat ze alleen maar onrust veroorzaakt...
Nu ligt ze even zonder mij onder de dekens, dus hopen maar dat ze iets gaat doen. Met moeders en kinders gaat het wel goed! De kleinste is van 69 toch naar78 gegaan!