Vandaar dat het deksel van de wc hier altijd dicht moet. Ik ging net plassen, en had niet de tijd om het deksel omhoog te doen en te kunnen gaan zitten - mevrouw de loodgieter zat al in de pot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Fiore, ik zal Azula haar rugzakje klaarmaken![]()
Spook wilde gisteren niet uit onze inloopdouche.
Doucheruimte was nog wat vochtig omdat ik net had gedoucht.
Maar ja ik wilde de douchedeur sluiten en dat gaat niet met Azula nog in de doucheruimte.
Ze was niet blij.
Handig stuntkatten, behangers, deurstoppers, loodgieters.
We kunnen een klusbedrijf gaan beginnen.
Honden zijn ook eng.
Azula heeft ook moeten wennen aan de hond.
Rustig de tijd geven en opletten dat iedereen heel blijft.
luuntje schreef:Eileen de rammelaar is leuk.
Heb je al op FB een oproep gedaan?
Xoran wat een mooi en lief katje.
Dan smelt je toch.
Glove leuk haken.
En de ene bang voor regen en de ander niet.
Azula is haar kattenbak aan het leegspitten
LWDaisy schreef:Net heel hard gelachen met Sansi: die spurtte van de woonkamer naar de eetkamer, om van zo ver mogelijk een sprintje richting de keuken te kunnen zetten. Daar sprong ze op de keukentafel (lees: snoepjestafel), maar ze kon niet meer stoppen, en gleed met tafellaken en eetbakjes zo de grond op
LoveGlove schreef:LWDaisy schreef:Net heel hard gelachen met Sansi: die spurtte van de woonkamer naar de eetkamer, om van zo ver mogelijk een sprintje richting de keuken te kunnen zetten. Daar sprong ze op de keukentafel (lees: snoepjestafel), maar ze kon niet meer stoppen, en gleed met tafellaken en eetbakjes zo de grond op
Dat noem ik nou een echte Kat
Vandaag probeerde Blacky op het aanrecht te komen. Ze gleed ook uit waardoor het niet lukte
Smee__ schreef:Oh ik lig af en toe ook zo in een deuk om die van mijZe kunnen zo heerlijk lomp/onhandig zijn
TheNovelist schreef:Ik hoop dat ik hier een beetje in het goede topic zit, maar ik weet niet zo snel waar ik anders mijn vraag kan stellen.
Sorry als hier al wat over is!
Helaas heeft de moeder van mijn vriend 2 weken geleden haar laatste kat moeten laten inslapen.
Wij weten dat ze volgend jaar wel weer een (volwassen/oudere) nieuwe kat wilt adoperen vanuit het asiel. Ons leek het leuk om dat dan als 'cadeau' te geven.
Alleen vragen wij ons af hoeveel dat ongeveer kost. Aangezien hier vast wel mensen zitten die hun nieuwe kat vanuit het asiel hebben gehaald, aan wat kunnen/moeten wij allemaal denken?mag ook via pb