Ik mis het mannetje nog steeds zo ontzettend hard...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Eileen hoe is het vannacht gegaan met Minty?
Je eigen dier opereren lijkt mij niks.
Ik vond het laatst al erg naar dat ik mijn hond in de houdgreep moest houden bij de dierenarts voor onderzoek. En hij uit angst zijn urine liet lopen.
Dezelfde hond en Azula hebben nu veel lol samen.
Die spelen heel wat af.
[ [url=m/3yAplh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eapy schreef:LWDaisy schreef:Hier is het me gisteren, na 5 maanden, eindelijk mentaal gelukt een foto van Loki bij zijn hoekje te zetten...
[ [url=m/w7DmJ1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik mis het mannetje nog steeds zo ontzettend hard...
Ach, wat een prachtig eerbetoon...
Lukasje schreef:LWDaisy : oh meid toch, ik zou je zo een knuffel willen geven. Sommige diertjes kruipen erg in je hart en dan is het gemis enorm. Sterkte!
Eapy schreef:Fijn dat je er zo open over kan praten, dat is heel goed. Weet dat mijn pb altijd open staat als je verdriet kwijt moet!
Toen mijn moeder onze hond in moest slapen heeft ze het boek “Dan Koop Je Toch Gewoon Een Nieuwe” van Antoinette Scheuldermann gelezen. Gaat over het rouwproces van een mens na het overlijden van een dier, en de onbegrip van de buitenwereld hierover. Misschien is dat iets voor je, haar hielp het heel erg.
Nog heel veel sterkte!
Stal_Fiore schreef:Dikke knuffel Daisy!
Eilleen, wat fijn dat het goed gaat met Minty.
LoveGlove, lekker zo samen op de bank.
Zoekt iemand nog een schoonmaker?
[ Video ]
Smee__ schreef:LoveGlove schreef:
Nee dankje. Ik heb er al 2. Die spelen ook met de stoffer. Ze helpen met alles. Nina helpt zelfs met de was ophangen
Wat handig zeg! Bowie helpt juist graag met de was van het rek af halenSchrok me vannacht nog helemaal wild omdat meneer met wasrek en al omdonderde