Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Stond bij de poort van de wei van mijn pony's te wachten tot ze naar voren kwamen zodat ik ze op de paddock kon zetten en precies op dat moment besloten de Scholeksters dat het tijd werd om voor nageslacht te zorgen
.
:
.
.
.
Cayenne schreef:Wat superleuk! Iedere eerste keer dat je een bepaalde diersoort ziet is zo bijzonder!

prompter schreef:Ja, die eerste keer heeft iets magisch
Wij hebben jaren geleden een volledige zonsverduistering meegemaakt, waren er speciaal voor naar Luxemburg gegaan en hadden een plek op een heuvel, waarbij je ver naar het noorden kon kijken waar de verduistering niet 100% was. Zo mooi, dat langzaam donker worden, vogels die zwegen, koeien die juist gingen loeien, de lichtjes in het dorp beneden die aan gingen en die scherpe grens tussen licht en donker in de verte! Het was een bijna mystieke ervaring. Een tweede zonsverduistering bijwonen zou nooit meer zo speciaal worden denk ik
. Weet nog goed hoe ik mij voelde toen ik de Ransuilen vanaf het balkon van mijn vorige appartement kon zien. Dat was zo gaaf. Daarmee is alles gestart. 1 van die foto's hangt in mijn woonkamer.
. Er werd ruzie gemaakt over wie er nu bij mocht. Ze stonden netjes in de rij te wachten en het top punt was 4 Kauwen op de rug van Asfaloth
.
.

. Zo leuk om hem nu ook met Asfaloth op de foto te hebben! Links onder zie je hem: