Smee__ schreef:Ja echtHeb 'm al vanaf het begin, heb niet eens een normaal waterbakje. Maar iedere keer na het schoonmaken is het weer helemaal spannend
yep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Caro een leeg huis.
Lijkt mij best moeilijk.
Azula zat vanavond op tafel.
De kaasrasp af te likken.
Gezegd ‘nee’ en mevrouw op de grond gezet.
Spook.
[ [url=m/wNbKJv.jpg]Afbeelding[/url] ]
eilleen333 schreef:En nog een vraag van een verse katten-moederminty graaft rondom haar water en voerbakje. Dan gooit ze ze ook om of tikt er zo hard tegen dat veel water eruit splet en alles nat wordt. Een kleedje eronder krabt extra lekker en dan gaat alles helemaal om. Op de kale vloer heb ik een plas op de vloer en brokjes op de vloer liggen.
Waarom doet ze dit? Het lijkt wat op het graven na het plassen of poepen. Wil ze het verstoppen? Vindt ze het niet prettig dat het zo open en bloot staat?
luuntje schreef:Loveglove een wc bril eraf gooien.
Wat een draken.
Die kittens zijn wel erg snoezig.
Eileen, watertraining, ook dan droogmaken vande pootjes?
Heb je een uitloopmat voor de kattenbak liggen?
luuntje schreef:Loveglove een wc bril eraf gooien.
Wat een draken.
Die kittens zijn wel erg snoezig.
Eileen, watertraining, ook dan droogmaken vande pootjes?
Heb je een uitloopmat voor de kattenbak liggen?
LoveGlove schreef:Dorien66 schreef:Om met je laatste vraag te beginnen: niet… Of je moet herplaatsen. Maar dat wil je natuurlijk niet.
Katten zitten nou eenmaal op het aanrecht en eten nou eenmaal (sommige) planten. Dat hou je niet tegen, tenzij je er 24/7 bij blijft zitten, en wakker blijft![]()
Alle gekheid op een stokje, de enige oplossing is je erbij neerleggen en opletten dat je geen verkeerde dingen laat slingeren.
ja die plant is al een paar keer omgevallen en al. Ik wil absoluut niet geloven dat er geen oplossing kan zijn. Ik blijf doorzoeken
luuntje schreef:Xoran ze zijn wel erg leuk.
Douche poezen. Altijd fijn om te hebben.
Eileen hoe zou het komen dat ze poep onder haar voeten heeft?
Ik heb al bijna 40 jaar katten en poep onder de voeten is zeldzaam.
Poep onder mijn schoenen helaas dan weer niet.
luuntje schreef:Ach arm ding.
Ze treft het niet.
Ook al is het om haar beter te maken.
Dikke knuffel.
Novastar schreef:@ Eilleen333: ik ben dierenartsassistente en het eerste dat me opviel aan de foto is dat Minty prachtig geschoren is! Echt, als wij dieren klaarmaken voor een operatie, moeten we daar altijd heel goed op letten. Er zijn eigenaars die een operatie puur beoordelen op wat je aan de buitenkant ziet, al heeft de dierenarts nog zó goed werk verricht binnenin. We begrijpen dat wel hoor.
Heel veel beterschap voor jouw mooie Minty. We zien hier vaak katjes blij rondhuppelen op 3 pootjes. Dieren zijn zo sterk, ze passen zich zoveel sneller aan aan een handicap dan mensen. Voor een dier is dat vaak geen handicap, maar gewoon een nieuwe manier van leven. Laatst moest er een oogje verwijderd worden bij een kitten. Het ging letterlijk zo: pijn pijn pijn - narcose - oogje eruit - wakker en meteen spelen alsof er niets aan de hand was. Ongelooflijk!
@LoveGlove: net vandaag hadden we het erover in de praktijk: katten op het aanrecht! Eén van de dierenartsen zei dat het misschien kan helpen om er een laag mandje te zetten, of een kussentje, of een doos,... Het zou de katjes kunnen stimuleren om daarin te gaan liggen. Dan zitten ze nog wel op het aanrecht of op de tafel, maar op hun eigen plekje. Wie weet helpt het? Succes ermee!